Strona 1 z 1

[A] Zbieżność a obrotomierz - ciekawostka

PostNapisane: 12 gru 2013 08:28:22
przez mandibul
Chciałbym się podzielić moim doświadczeniem. Wczoraj zrobiłem zbieżność. Przed zbieżnością kierownica stała mocno skrzywiona (ok. 45*). Po zrobieniu bieżności i ustawieniu kiery poprawiło się działanie dźwigenki kierunkowskazów oraz ..... zaczął działać obrotomierz. Wcześniej leżał spokojnie lub skakał po całej skali, a teraz ładnie działa. Nie wiem czemu ale fajnie, więc zostawiam info dla potomnych.

Re: [A] Zbieżność a obrotomierz - ciekawostka

PostNapisane: 12 gru 2013 17:42:21
przez Łukasz12502
mandibul napisał(a):Chciałbym się podzielić moim doświadczeniem. Wczoraj zrobiłem zbieżność. Przed zbieżnością kierownica stała mocno skrzywiona (ok. 45*). Po zrobieniu bieżności i ustawieniu kiery poprawiło się działanie dźwigenki kierunkowskazów oraz ..... zaczął działać obrotomierz. Wcześniej leżał spokojnie lub skakał po całej skali, a teraz ładnie działa. Nie wiem czemu ale fajnie, więc zostawiam info dla potomnych.

to że po ustawieniu kierownicy zaczęła działać dźwignia kierunków(po wyprostowaniu kiery do jazdy na wprost wyłącza się kierunek)to rozumiem.ale obrotomierz? :shock:

Re: [A] Zbieżność a obrotomierz - ciekawostka

PostNapisane: 12 gru 2013 22:33:52
przez szymon.ha
a może po prostu wcześniej kierownica zasłaniała Ci widok na niego i nie widziałeś jak działa? :mrgreen:

Re: [A] Zbieżność a obrotomierz - ciekawostka

PostNapisane: 12 gru 2013 23:27:05
przez mandibul
Kierownica wcześniej trochę zasłaniała, ale nie tak bardzo. Możliwe, że to przypadek i jak mechanik poruszał kolumną to jakaś wtyczka złapała styk itp. W każdym razie fajnie, że coś się samo naprawiło a nie zepsuło coś nowego :D. Zobaczymy tylko czy tak zostanie, czy po kolejnym wypadzie w teren znowu wszystko wróci do stanu poprzedniego.