Witam Kolegów
Nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na swój problem z Frotką więc zakładam nowy wątek.
Problemów kilka i podejrzewam, że ma tu coś i układ kierowniczy i przeniesienie napędu. Objawy:
1. Jazda na prostej drodze, niespodziewanie zaczyna wyrywać kierownicę z rąk (albo w lewo albo w prawo) i oczywiście ściąga na bok, czuć jakby "scentrowanie" koła albo coś ala złapanie gumy. Po chwili przechodzi samo. Napęd tylko tył
2. Zakręty (najbardziej na rondzie) strasznie głośne "dub,dub,dub" z okolicy przednich kół. Kręcąc w lewo wali z lewej, kręcąc w prawo wali z prawej. Odczuwalne bujanie. Napęd tylko tył (objaw nie zawsze występuje przy skręcaniu)
3. Napęd 4x4 (w śniegu lub na lodzie na czarnym) Jadąc prosto "głośne "dub,dub,dub" i bujanie samochodem + ściąganie + szarpie kierownicą. Przy skręcaniu typowy dźwięk zajechanych przegubów (objawy występują od razu po załączeniu napędu)
I teram moje pytanie: czy same przeguby do wymiany czy wyrywanie kierownicy to coś z przekładnią kierowniczą?
Mam nadzieję, że nie zamotałem bardzo opisu objawów Pomożecie?