brum napisał(a):Jak masz pas to przypnij drążek do wahacza lub podłogi garażu i delikatnie naciśnij, wtedy młotem walnij.
Jak będzie naprężony to po walnieciu wyskoczy.
Dokładnie.
Przykręć wspornik z powrotem do ramy. Ktoś do pomocy, kto Ci jakimś łomem czy inną łyżką włożoną między wspornik a sworzeń napręży połączenie. Jednym młotkiem przytrzymujesz (Z BOKU) a drugim bijesz (też Z BOKU) Jedno czyste trafienie i musi puścić. Oczywiście nakrętki poluzowane, ale nie zdjęte, bo jakby się młotek omsknął to po gwincie.
I nie trzeba 10 kg. Ja stosuję 2 kg młotki.
Na leżąco nie jest to najwygodniejsze, ale wykonalne.
A sworznie na środkowym drążku można regenerować. Nie pamiętam gdzie, ale wysyłałem i wróciły jak nowe.