przede wszystkim zawsze (no nie zawsze...znam aua gdzie tak nie jest
![Neutral :-|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
) przód hamuje jako pierwszy, bo jest podłączony do pierwszej sekcji pompy hamulcowej.
Jednak interesuje mnie po jakiego "grzyba" podłączony jest ten przewód, który z drugiej strony podłączony jest pod prawe przednie koło ?
Pewnie konstruktor coś miał na myśli....tylko "CO?"
Dając trójnik zamiast korektora wcale nie musi hamować 50%/50% ...bo nie wiemy jak na ten rozkład wpływa te podłączenie z przednim prawym kołem, a nie eliminujemy go.
Jak znajdę chwilę czasu podjadę na stację diagnostyczna i zobaczę czy mój kolektor w ogóle działa, jeśli będzie działać to go na razie zostawię i tylko go "ustawie", jeśli jednak nie działa to na razie wstawię trójnik, a w późniejszym czasie puszczę do kabiny korektor z regulacją ciśnienia (taki potencjometr)
http://re5pect.pl/korektor-sily-hamowania-z-pokretlem-10164.html , jednocześnie pozbędę się tego połączenia z przednim prawym kołem.Taki jest zamiar
![cool 8:)](./images/smilies/icon_red.gif)