ijido napisał(a):eeee możesz zapodać jakieś foto tego miejsca (frota B)...
Ze zdjęciami będzie kiepsko bo wszystko poskładane Chyba że chcesz zdjęcie schowka?
Odkręcasz schowek-dwa wkręty na dole- i wyjmujesz cały włącznie z jego zawartością.
odkręcasz wkręt osłony tunelu, jest jeden i odginasz plastik.
zdejmujesz osłonę narożnika przy drzwiach-mocowany jest jednym kołkiem w głębi i zatrzaskiem z boku do blachy.
odkręcasz wszysrkie widoczne wkręty/śruby mocujące plastikowe osłony i metalową poprzeczkę do której mocowany był schowek. Trochę podważania i kombinowania i wyjmujesz metalową poprzeczkę.
centralnie w środku masz obudowę chłodnicy klimy. dwa wkręty z przodu i dwa metalowe zatrzaski.
Z tyłu też są ale ciężki dostęp jest a i tak całej osłony się nie zdejmie bo przechodzi przez nią rurka do komory silnika.
Jeszcze dwie nakrętki mocujące osłonę do grodzi klucz 10.
Porozpinaj wtyczki z wyczuciem odginaj osłonę do dołu i czyść chłodnicę.
Działa jak filtr pyłkowy więc możesz spodziewać się tam wszystkiego.