Takie pytanko: kto ściągał może nadwozie z ramy??? dużo jest przy tym dłubania??
Jakiś opis lub coś w tym stylu mile widziany:)
Witamy ! |
---|
|
Hamulce rozpinasz przy grodzi na dole, jest tam przejście z budy na ramę gumowymi przewodami. Zaciskasz je i odpowietrzać nie trzeba będzie potem dużo. Druga opcja to odkręcić przewody od pompy i potem wyczepić je z mocowań na grodzi, ale pewnie masz ABS, więc lepiej rozłączyć przy ramie.przemekcrx napisał(a):Wnioskuje że najwięcej zabawy będzie z hamulcami i instalacją elektryczną chyba?
Akurat blachę nierdzewną to on bardzo lubiSovviet napisał(a):Jak masz zamiar juz robic to wspawaj na ramie niedaleko vinu blache 10x15cm ze stali nierdzewnej.
jrzeuski napisał(a):Hamulce rozpinasz przy grodzi na dole, jest tam przejście z budy na ramę gumowymi przewodami. Zaciskasz je i odpowietrzać nie trzeba będzie potem dużo. Druga opcja to odkręcić przewody od pompy i potem wyczepić je z mocowań na grodzi, ale pewnie masz ABS, więc lepiej rozłączyć przy ramie.przemekcrx napisał(a):Wnioskuje że najwięcej zabawy będzie z hamulcami i instalacją elektryczną chyba?
Instalacja elektryczna to ta od silnika (odpinasz wszystkie kostki z czujników, kompresora, odkręcasz kable od rozrusznika i alternatora oraz masę), skrzyni (wypinasz kostki) oraz kostka w podłodze, która zasila cały tył (pompa w baku, tylne światła, hak) i przy tylnym zderzaku kostki od lamp. Przynajmniej tak to jest w A, być może w B ktoś pomyślał i wiązka tylnych lamp nie idzie już po ramie tylko w budzie. Nie wiem jak są oznakowane kostki czujników silnika w 3.2, w razie czego opisz sobie je jakoś, żeby nie pomylić potem przy podłączaniu.
Wiem, że w B przewody paliwowe idą w porąbany sposób, więc nie podpowiem, gdzie najlepiej je rozpiąć i czy wystarczy w jednym miejscu. Poza tym tam są baryłki i trzeba znać na nie sposób. W A jest jedno przejście przewodów z ramy na silnik, więc problemu nie ma.
Zanim zaczniesz unosić budę trzeba rozłączyć kolumnę kierowniczą. Tu też konstrukcja B różni się trochę od A, więc musisz sam wyczaić jak najlepiej to zrobić, ale skoro robiłeś już bodylift, to masz to pewnie już opracowane.
Ręczny odkręcasz przy dźwigni i linki zostawiasz na wózku.
To chyba wszystko, bo odłączenie rur to rzecz oczywista. W każdym razie jak zaczniesz podnosić, to po kawałku i patrz czy o czymś nie zapomniałeś zanim się urwie
-- Dodano 23/09/2016 14:16 --Akurat blachę nierdzewną to on bardzo lubiSovviet napisał(a):Jak masz zamiar juz robic to wspawaj na ramie niedaleko vinu blache 10x15cm ze stali nierdzewnej.
jrzeuski napisał(a):Hamulce rozpinasz przy grodzi na dole, jest tam przejście z budy na ramę gumowymi przewodami. Zaciskasz je i odpowietrzać nie trzeba będzie potem dużo. Druga opcja to odkręcić przewody od pompy i potem wyczepić je z mocowań na grodzi, ale pewnie masz ABS, więc lepiej rozłączyć przy ramie.
jrzeuski napisał(a):Instalacja elektryczna to ta od silnika (odpinasz wszystkie kostki z czujników, kompresora, odkręcasz kable od rozrusznika i alternatora oraz masę), skrzyni (wypinasz kostki) oraz kostka w podłodze, która zasila cały tył (pompa w baku, tylne światła, hak) i przy tylnym zderzaku kostki od lamp. Przynajmniej tak to jest w A, być może w B ktoś pomyślał i wiązka tylnych lamp nie idzie już po ramie tylko w budzie. Nie wiem jak są oznakowane kostki czujników silnika w 3.2, w razie czego opisz sobie je jakoś, żeby nie pomylić potem przy podłączaniu.
jrzeuski napisał(a):Wiem, że w B przewody paliwowe idą w porąbany sposób, więc nie podpowiem, gdzie najlepiej je rozpiąć i czy wystarczy w jednym miejscu. Poza tym tam są baryłki i trzeba znać na nie sposób. W A jest jedno przejście przewodów z ramy na silnik, więc problemu nie ma.
jrzeuski napisał(a):Zanim zaczniesz unosić budę trzeba rozłączyć kolumnę kierowniczą. Tu też konstrukcja B różni się trochę od A, więc musisz sam wyczaić jak najlepiej to zrobić, ale skoro robiłeś już bodylift, to masz to pewnie już opracowane.
jrzeuski napisał(a):Ręczny odkręcasz przy dźwigni i linki zostawiasz na wózku.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość