przez JaGrab3 » 04 wrz 2013 21:11:58
Co do cen to się nie wypowiadam,
powiem tylko, że jak ktoś do tego silnika proponuje valdemary albo reg fasty to ma małe pojęcie o tym motorze.
Ten akurat isuzu ma czasy wtrysku od ok 1.8ms na minimalnym obciążeniu do ok 2.5 na wolnych obrotach, nie piszę oczywiście o czasach maksymalnych, bo to nie ma znaczenia.
Tutaj kluczowy jest szybki wtrysk, (jak z resztą do większości v6, v8) który jest w stanie zapewnić przyzwoitą kulturę pracy.
Tak więc, tutaj mamy opcję: Hana, Keihin, Barracuda, Wgs (blade+), reszta nie obleci, albo obleci ale nie będzie dobrze.
Aha co do reduktora, to GOld ma problemy z termiką, tak więc w naszym motorze z termostatem na 76 stopni i visco, w zimie może być problem z niedogrzaniem gazu. Acr01 ale ten 250 będzie dobrym wyborem (ale czasami trafiają się podobno uszkodzone, tak przynajmniej na forum pisza), z innych redków, to tomasetto antarctic, albo gurtner czarny, ew. coś z tlokowych czyli Niko....ale jak to bywa z reduktorami, ciężko coś trafić, bo jeden super, inny buczy, inny ma spadki....i to zależne od konkretnego egzemplarza...
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5