Witamy !



Body lift Sport A

Dystanse, mocowania budy do ramy itp

Re: Body lift Sport A

Postprzez mpl » 18 lut 2015 21:43:59

Właśnie zobaczyłem, że ja pisałem o czymś innym... niż Wy. Ja nic nie wysuwałem z wieloklinu tego przy przekładni, było zamontowane poprawnie, ale niedokręcone : ) - później dokręciłem i nic nie musiałem kombinować - jest nadal zamontowane tak jak fabrycznie.
Jest: A sport : ) / WAZ 21063 Łada 1300SL :) / CB750 SevenFifty

Jezus nie może zostać królem Polski, ponieważ osoba skazana prawomocnym wyrokiem nie może pełnić funkcji publicznej.
Avatar użytkownika
mpl
Guru
Guru
 
Posty: 805
Obrazki: 11
Dołączył(a): 30 cze 2009 22:34:59
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pochwały: 3
Województwo: Dolnośląskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: Body lift Sport A

Postprzez Mirek_D » 12 mar 2015 06:42:18

Hej.
Odebrałem dziś moją Frotke i tak się przyglądać zaczynając zastanawiam się czy nie jest ona już liftowana lekko w górę. Mógłby mi ktoś powiedzieć w jakim miejscu najłatwiej to sprawdzić?
Frotka A Sport 2.0 Benzyna (X20SE) + LPG (STAG)
Mirek_D
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 7
Obrazki: 4
Dołączył(a): 09 mar 2015 16:54:58
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1995-1998

Re: Body lift Sport A

Postprzez jrzeuski » 12 mar 2015 09:38:03

Kąty pracy przegubów przednich półosi powinny być zerowe. A tył na równi z przodem, ale to tak mniej więcej, bo zależy od obciążenia.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Body lift Sport A

Postprzez Mirek_D » 30 mar 2015 20:43:16

Dokładniejsze sprawdzenie i rozmowa ze znajomym dały mi 90% pewności że moja Frotka jest podniesiona o około 1 cal. Wstawione krążki wykonane z tworzywa sztucznego, niestety trochę zmęczone już są. Więc będzie trzeba je wymienić na nowe za jakiś czas i ewentualnie pomyśleć czy nie wstawić większych.
Frotka A Sport 2.0 Benzyna (X20SE) + LPG (STAG)
Mirek_D
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 7
Obrazki: 4
Dołączył(a): 09 mar 2015 16:54:58
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1995-1998

Re: Body lift Sport A

Postprzez lukaszo67 » 15 kwi 2015 19:07:14

witam jako że che się zabrać za lift budy ok 4 cm mam pytanie jak z podniesieniem zderzaków, kangura i czy dystanse średnicy 50 mm wystarczą
lukaszo67
Starszy Nowicjusz
Starszy Nowicjusz
 
Posty: 26
Obrazki: 0
Dołączył(a): 21 gru 2014 08:44:07
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: Body lift Sport A

Postprzez baxxx » 29 kwi 2015 15:44:46

co do zderzaków to musisz w ich mocowaniu wywiercić nowe dziury, kangura należało by lekko przespawać bo tak będzie zachodził na zderzak i raczej nie będzie to wyglądało estetycznie, a z tymi dystansami to nie wie wiem o co ci chodzi
Avatar użytkownika
baxxx
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 298
Dołączył(a): 23 sie 2012 09:55:13
Pochwały: 3
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Sport 1995-1996

Re: Body Sport A

Postprzez Krystq » 28 sty 2021 11:43:58

[quote="mpl"]To podpowiem bo już druga osoba mnie pyta... Lift budy robiłem moim mechanikiem oczywiście ja sam nie mam warunków - jak wstawię frote d garażu to ledwo drzwi się otwierają..



6. odkręcasz gałki z lewarka zmiany biegów i napędów, odkręcasz plastik, który trzyma pseudoskórę miechów - ściągasz to całe z plastikową ramką - na dwie śrubki się trzyma. Nie wyciągasz tej gumy która jest pod spodem. U mnie da się zmieniać biegi jak się zdjęło ten plastik i miech ze skaju. Zostało to gumowe uszczelnienie. Bez niego można ogłuchnąć i woda się leje do środka więc najlepiej go nie ruszać jak się dobrze trzyma :)

Czy musiałes coś przerabiać z lewarkami?
Nie miałeś problemu z ograniczeniem możliwośći wrzucania biegu innego niż 1i 2 przez drzwignie reduktora?

-- Dodano 28 sty 2021 11:53:43 --

Chyba w złej zakładce założyłem ten temat, więc wrzucam tutaj w temacie.

Witam :hi:
Niedawno zakupiłem Frotę A sport 1998 2.0i. Lekko zmodzoną. Zrobiony jest lift budy, przemodelowany obniżony tunel w miejscu lewarków zmiany biegów. problem natomiast jest taki że po włączeniu napedów dźwignia reduktora blokuje ruch dźwigni zmiany biegów (nie można wrzucić wstecznego). Niestety taki kupiłem. Z racji że mam go dopiero tydzień i najpierw musiałem uruchomić rozrusznik to jeszcze się temu nie przyglądałem ale może ktoś już rozwiązywał taki problem. Ktoś coś?

-- Dodano 29 sty 2021 13:52:27 --

Temat ogarnąłem poprzez "wyprostowanie" dzwigni (lewarka).
Krystq
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28 sty 2021 11:09:39
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1995-1998

Poprzednia strona

Powrót do Lift budy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron