Podkręcanie drążków
![Post Post](./styles/prosilver-grey/imageset/icon_post_target.gif)
Nadejszła wiekopomna chwila kiedy to po zakupie dobrych opon (BFG AT) felg z mniejszym ET i sprężyn (Ironman) trza to wszystko zebrać do kupy
Ponieważ na hasło podkręcanie i ustawienie zbieżności i kąta pochylenia zwrotnicy w większości warsztatów robią wielkie oczy, niesiony chwilowym szaleństwem zawitałem do serwisu OPLA
I o ile z wymianą sprężyn nie ma problemu, tak z podkręceniem i regulacją majstrowie zaczęli od razu od narzekania. Że z tym podkręcaniem to nie jest tak prosto, że drążek musi się ułożyć i trzeba kilkanaście razy podnosić, regulować i opuszczać auto, że muszę im dostarczyć blaszki do ustawienia zawieszenia bo oni będą zamawiać na oko z Niemiec i auto może stać w serwisie 2 tygodnie (kupiłem na szrocie za 20 zł chyba z 20 szt.
) i jak już ponarzekali zaśpiewali cena za taką operację to min. 600 zł
I tu moje pytanie czy podkręcanie i regulacja naprawdę są takie skomplikowane ?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![ależ mi przykro :cry2:](./images/smilies/icon_placze.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![ależ mi przykro :cry2:](./images/smilies/icon_placze.gif)