Witamy !



IRONMAN/TRAIL MASTER

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez brum » 15 mar 2018 12:19:37

Gdzie się łamały?
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez Semir » 15 mar 2018 12:23:03

To mnie coś ominęło.
Bo nie spotkałem pełno takich rozwiązań.
To jakie są jeszcze ?
EKIPA ŚLĄSKA
Obrazek
Avatar użytkownika
Semir
Alchemik
 
Posty: 4249
Obrazki: 0
Dołączył(a): 08 kwi 2011 11:38:11
Pochwały: 17
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez szymon.ha » 15 mar 2018 12:25:05

W różnych miejscach, ale oczywiście to była wina wykonania.
Avatar użytkownika
szymon.ha
Diler
 
Posty: 3515
Obrazki: 2
Dołączył(a): 08 mar 2009 23:03:38
Pochwały: 16
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez brum » 15 mar 2018 12:47:54

Czyli spawania :D
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez Semir » 15 mar 2018 13:18:06

To jakie są jeszcze te różne sprawdzone sposoby?
Może zdradzisz tajemnice?
EKIPA ŚLĄSKA
Obrazek
Avatar użytkownika
Semir
Alchemik
 
Posty: 4249
Obrazki: 0
Dołączył(a): 08 kwi 2011 11:38:11
Pochwały: 17
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez szymon.ha » 15 mar 2018 14:15:46

Nie zdradzę ale powtórzę to co jest napisane tutaj na forum.
Sprężyny od longa A, Montereya, a szczególnie wiele razy opisany pospring który zrobi cokolwiek na zamówienie, za ułamek gotowych zestawów.
Amory od Lublina, zuka, rav4, rama, i.inne podane po numerach, bądź można wziąć do ręki katalog i wybrać co.sie chce.
Więc można zrobić biedalift za 200zł, bądź za 1000 z nowymi sprężynami i amorami.
Bądź wydać za gotowy zestaw x4.

Zrobienie drążka to jest bardzo prosta rzecz, która nie zajmie więcej niż 2h. Mój pękł bo nie chciałem wymieniać tulei więc spawanie było oszczędne, bo w innym przypadku zaczynały się palić.
Jak chcesz to za 200 Ci taki zrobię.
Avatar użytkownika
szymon.ha
Diler
 
Posty: 3515
Obrazki: 2
Dołączył(a): 08 mar 2009 23:03:38
Pochwały: 16
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez Semir » 15 mar 2018 14:32:37

Mi chodziło o wahacze przednie i tylny.
Do zorbienis wahacza przydał by mi się kat
pod jakim jest gięta rurę i tyle
EKIPA ŚLĄSKA
Obrazek
Avatar użytkownika
Semir
Alchemik
 
Posty: 4249
Obrazki: 0
Dołączył(a): 08 kwi 2011 11:38:11
Pochwały: 17
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez jrzeuski » 15 mar 2018 14:50:22

Semir napisał(a):Do zorbienis wahacza przydał by mi się kat
pod jakim jest gięta rurę i tyle
Ale tu jest duże pole do popisu. Im bardziej zegniesz, tym lepszy wykrzyż w dół, ale nie można przesadzić, bo wtedy przy wykrzyżu w górę kolano wahacza przebije podłogę. Oczywiście przed tym można się zabezpieczyć odpowiednim odbojem.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez szymon.ha » 15 mar 2018 15:08:46

Trzeba to zrobić na oko, a nie szukać informacji jaki ma być kąt. Mierzysz długość ramienia aby kat był zaraz jak się kończy bak, a drugie ramię jak najdłuższe ale aby nie udezalo w podłogę.

Na dzień dzisiejszy uważam że jeśli ktoś chce wydać 4k na zestaw liftu, to polecałbym wstawić przedni sztywny most. W ten sposób pozbywa się wad zawieszenia które wciąż będzie się zuzywalo, czyli tuleje, przeguby, maglownica i wszystko co z.tym związane.
Bo jeśli ktoś robi lift powyżej 3" to raczej nie po to aby jeździć na kołach fabrycznych.
Avatar użytkownika
szymon.ha
Diler
 
Posty: 3515
Obrazki: 2
Dołączył(a): 08 mar 2009 23:03:38
Pochwały: 16
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez Ryś » 10 maja 2018 15:47:42

Ja wydałem w sumie na przód z 500zł ale w to weszła wymiana wszystkich sworzni końcówek itp. mostu nie opuszczałem, przełożony sworzeń bez podkładki.

Tył chyba z 500zl poszło na spręży POSPIRNG ale teraz pojawił się problem....
Seryjne amortyzatory nie wyrabiają :/ niby 2cale liftu ale chyba po oklapnięciu dopiero będzie. Na tą chwilę brakuje im pracy w dół i tłuką.

Drodzy koledzy, przy których amortyzatorach jest najmniej roboty? Budy już nie będę podnosił, te 2" mi starczy w zupełności, auto nabrało charakteru i wyglądu.
RAV 4?
Ktoś próbował z vectry b kombi albo omegi A? tylko w omie jest tuleja wystająca na boki oczka.... :/
Ryś
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 27 wrz 2017 15:07:11
Województwo: Lubelskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: IRONMAN/TRAIL MASTER

Postprzez Lukaszbmx » 26 cze 2018 13:48:56

Ryś napisał(a):Ja wydałem w sumie na przód z 500zł ale w to weszła wymiana wszystkich sworzni końcówek itp. mostu nie opuszczałem, przełożony sworzeń bez podkładki.

Tył chyba z 500zl poszło na spręży POSPIRNG ale teraz pojawił się problem....
Seryjne amortyzatory nie wyrabiają :/ niby 2cale liftu ale chyba po oklapnięciu dopiero będzie. Na tą chwilę brakuje im pracy w dół i tłuką.

Drodzy koledzy, przy których amortyzatorach jest najmniej roboty? Budy już nie będę podnosił, te 2" mi starczy w zupełności, auto nabrało charakteru i wyglądu.
RAV 4?
Ktoś próbował z vectry b kombi albo omegi A? tylko w omie jest tuleja wystająca na boki oczka.... :/

Wymieniłeś już amory na dłuższe? mam ten sam problem i zastanawiam się czy amory do 2 cale liftu bedą ok
Avatar użytkownika
Lukaszbmx
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 121
Dołączył(a): 15 cze 2016 13:03:13
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Poprzednia strona

Powrót do Amortyzatory do liftu



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron