przez yuby194 » 04 paź 2011 00:36:41
też to przechodziłem, w kwietniu zeszłego roku wymieniałem, kupiłem nawet ten szerszy dla pewności i... po czterech miesiącach ciekło dalej, sprzęgło się nie ślizga, plamić plami, ale drugi raz 400 zł wymiana + 40 zł simering (niemiecki oringa, oryginał kosztuje chyba 170 zł) za takie gówno nie dam.
Są dni, kiedy nie ma plamy, ale po dłuższej trasie jest zawsze, średnicy tak 5 cm, olej faktycznie pilnuje, czasem dolewam.
Kilka razy podchodziłem do tematu ponownie, ale mechanicy odradzają, bo jeśli ciekłby od razu po wymianie, znaczy wadliwa, ale jeśli po jakimś czasie, to coś jest na rzeczy, np. wytarty jakiś wałek.
Reasumując... czekam aż coś padnie jeszcze i wtedy sie pobawię.
Pozdrawiam
YubY
Frota B/Sport 2,2 DTI '00/manual, K&N, polibuszowe podkładki 6cm + sprężyny Montka = lift ?", amory przód/tył IROMAN, BFG AT/MT 245/75R16, DW 12000 LBS