Witamy !



[2.2] DTI problem z odpalaniem

2.2 DTI wymiana uszczelnien wtryski i okolice

Postprzez mizsio » 04 sty 2009 16:52:13

Bede to robil 'na dniach' i pytanko - jakie czesci podrzucic mechanikowi zeby nie tracic czasu.
Uszczelniacz (90502704) trawers-wtryskiwacz (nie wiem jak po polskiemu poprawnie jest trawers, w kazdym razie jest to ta czesc do ktorej podlaczone sa slynne wezyki nadmiarowe). Poza tym na trawersie sa jeszcze oringi 90500732. Czy ktos ma doswiadczenie z taka wymiana? Czy trzeba wyjmowac wtryskiwacze? Pytam bo na nich tez sa uszczelnienia 9117693. Kombinowac caly komplet tych trzech uszczelnien?

p.
mizsio
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez powolniak » 04 sty 2009 21:27:48

jestem bardzo ciekawy czy założyłeś tą pompkę z odstojnikiem (OD CZEGO TEN ODSTOJNIK) I CZY ZDAŁO EGZAMIN? JAKIE MA ROBIĆ CIŚNIENIE POMPKA PALIWOWA W BAKU I CZY MOŻNA JĄ WYCIĄGNĄĆ BEZ WYCIĄGANIA BAKU?
powolniak
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez mizsio » 04 sty 2009 22:57:42

nie ma pompy paliwowej w baku
mizsio
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez powolniak » 04 sty 2009 23:33:52

PRZEPRASZAM CHODZI MI O POMPKE ZASILAJĄCĄ POMPE PALIWOWĄ
powolniak
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez mizsio » 04 sty 2009 23:42:43

jak to mowia, pompa jest tylko jedna :)
mizsio
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez powolniak » 05 sty 2009 00:09:58

http://www.nokaut.pl/oferta/pompa-paliw ... ntera.html ZOBACZ KOLEGO NA TĄ STRONE I POWIEC CO TO JEST
powolniak
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez mizsio » 05 sty 2009 00:24:59

to jest pompa :)
mizsio
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez Adam » 05 sty 2009 12:40:40

Powolniak czy Twoja frota to diesel ?
Adam
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez jack 2.2 dti » 05 sty 2009 14:08:17

Adam napisał(a):Powolniak czy Twoja frota to diesel ?


Słuszne pytanie :D
Opel Frontera B sport 2.2 DTI
Obrazek

"Nie walczę na rozum z kimś kto jest nie uzbrojony"
Avatar użytkownika
jack 2.2 dti
Młodszy Guru
Młodszy Guru
 
Posty: 737
Dołączył(a): 07 kwi 2008 09:26:37
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 2
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez mizsio » 05 sty 2009 14:16:51

no przeciez ma 2.2 DTI w profilu
mizsio
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez powolniak » 05 sty 2009 18:17:10

WITAM WSZYSTKICH . TAK TO JEST 2.2 16V DTI PO PRZECZYTANIU WASZYCH PYTAŃ I ODPOWIEDZI NA TEMAT ZAPOWIETRZANIA SIĘ TEGO SILNIKA ZROBIŁEM JAK PISALIŚCIE (ZMIENIŁEM WĘŻYKI) I DALEJ KICHA DOSZEDŁEM DO TEGO ŻE OMINĄŁEM ORYGINALNY FILTR PALIWA I WSTAWIŁEM NA TO MIEJSCE INNY FILTR Z ZAWORKIEM ZWROTNYM SAMOCHÓD TERAZ PALI NA DOTYK NAWET PO 10 GODZ PRZYCZYNĄ ZAPOWIETRZANIA BYŁY NIESZCZELNE USZCZELNIACZE NA RURKACH WCHODZĄCYCH DO FILTRA POZDRAWIAM WSZYSTKICH I RADZE PRZEDE WSZYSTKIM TAM SZUKAĆ PRZYCZYNY
powolniak
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez brum » 05 sty 2009 18:47:51

Chłopie wyłącz ten capslock bo aż razi i nie rób nowego tematu jeśłi już napisałeś to samo gdzie indziej.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez mizsio » 05 sty 2009 18:54:48

powolniak napisał(a):NIESZCZELNE USZCZELNIACZE NA RURKACH WCHODZĄCYCH DO FILTRA


a mogl bys jakos jasniej - w EPC nie widze tam zadnych uszczelniaczy za bardzo...
mizsio
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez powolniak » 05 sty 2009 21:09:28

ten nowy temat to przez pomyłkę komputer nie jest moją mocną :glaszcze: A CO DO TYCH USZCZELNIACZY TO CHODZI O OSADZENIE RUREK W KOPUŁCE OBUDOWY FILTRA ONE SĄ USZCZELNIONE CHYBA ORINGAMI LUB CZYMŚ INNYM I TO Z BIEGIEM LAT TWARDNIEJE I TAM DOSTAJE SIĘ POWIETRZE I POWODUJE ZAPOWIETRZENIE UKŁADU PALIWOWEGO :)
powolniak
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez brum » 05 sty 2009 21:25:35

Po lewej stronie klawiatury jest klawisz capslock naciśnij go...
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez powolniak » 05 sty 2009 21:54:03

Nie zatrybiłem OK.
powolniak
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez mizsio » 05 sty 2009 22:20:03

powolniak napisał(a):CO DO TYCH USZCZELNIACZY TO CHODZI O OSADZENIE RUREK W KOPUŁCE OBUDOWY FILTRA ONE SĄ USZCZELNIONE CHYBA ORINGAMI LUB CZYMŚ INNYM I TO Z BIEGIEM LAT TWARDNIEJE I TAM DOSTAJE SIĘ POWIETRZE I POWODUJE ZAPOWIETRZENIE UKŁADU PALIWOWEGO :)


tylko po co niby uszczelniac gume guma? ale ja sie nie znam... a gdzie kolega ten filtr paliwa znalazl? upewniam sie tylko :mrgreen:
mizsio
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez mizsio » 06 sty 2009 16:13:47

no wiec -20 okazalo sie zabojcze dla mojego bolidu, zimny trup :oops: czekam na odwilz a potem zobaczymy
mizsio
 

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez Kogut » 06 sty 2009 21:06:37

Moja frocia przy -16 paliła z ciężkim zaparciem przy 4-krotnym podgrzaniu świec, ale przy -20 co obecnie panuje wstawiam do garażu, wole nie ryzykować.
Avatar użytkownika
Kogut
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1537
Obrazki: 0
Dołączył(a): 22 gru 2007 19:39:44
Lokalizacja: Sochaczew
Pochwały: 3
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: 2.2 DTI problem z odpalaniem

Postprzez x. Maslak » 07 sty 2009 12:49:34

Moja nadal pali wybornie po zgaśnięciu lampki podgrzewania, ale na noc podłączam ładowanie aku, bo podczas... kolędy za dużo uruchomień, a za mało jazdy.
x. Maslak
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 2.2 DTI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość