Witamy !



[2.2] Błąd b0005, p1517,p0116,check engine

[2.2] Błąd b0005, p1517,p0116,check engine

Postprzez jorij » 15 sie 2014 16:01:26

Witam, jestem nowy na forum, także przywitam się w innym dziale. Przechodząc do rzeczy- posiadam Forntere 2,2 DTI 1999r automat. Mam problem z elektryką. Od kilku dni auto przy pracy silnika na wolnych obrotach wyrzuca check engine, czasami zdarzy się też, że przy rozgrzanym silniku (normalnej temperaturze) przy skręcie kołami zgaśnie ale po próbie odpalenia normalnie zapala. Po odczytaniu błędów wyświetliło mi 3 błędy B0005, P1517, P0116. . Ten Kod P0005 ma przy sobie opis "Linia komunikacji W-za słabe napięcie", pozostałe dwa wyświetlają się jako błędy immobileisera. Brakuje mi trochę pomysłów jak to ugryźc, może ktoś z Was miał już taki problem i może się podzielić relacją z usuwania jego?
jorij
 

Re: [2.2] Błąd b0005, p1517,p0116,check engine

Postprzez ali » 16 sie 2014 19:15:24

błąd B0005 - In "Park" switch circuit malfunction
p1517 - Throttle Actuator Control (TAC) Module Processor
p0116 - Engine Coolant Temperature Circuit Range/Performance
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] Błąd b0005, p1517,p0116,check engine

Postprzez jorij » 16 sie 2014 20:34:02

Dziękuje za odpowiedź. Dzisiaj zdiagnozowałem usterkę i wszystkie błędy zgasły. Okazało się, że pęknięty jest wężyk na zaworze podciśnienia od strony kierowcy pod maską. Wężyk zmieniłem na nowy, auto przestało gasnąć, nie kopci już i turbina zaczęła dawać takie ciśnienie jakie komputer wyświetlał jako pożądane a wcześniej było średnio o 0,4B niższe. Jeśli chodzi o czujnik temperatury to najprawdopodobniej był to zapamiętany stary błąd po zagrzaniu silnika (pęknięta była chłodnica)
jorij
 

Re: [2.2] Błąd b0005, p1517,p0116,check engine

Postprzez jorij » 16 sie 2014 20:34:05

Dziękuje za odpowiedź. Dzisiaj zdiagnozowałem usterkę i wszystkie błędy zgasły. Okazało się, że pęknięty jest wężyk na zaworze podciśnienia od strony kierowcy pod maską. Wężyk zmieniłem na nowy, auto przestało gasnąć, nie kopci już i turbina zaczęła dawać takie ciśnienie jakie komputer wyświetlał jako pożądane a wcześniej było średnio o 0,4B niższe. Jeśli chodzi o czujnik temperatury to najprawdopodobniej był to zapamiętany stary błąd po zagrzaniu silnika (pęknięta była chłodnica)
jorij
 


Powrót do 2.2 DTI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość