Witamy ! |
---|
|
Maniekman napisał(a):Po przeglądnięciu z grubsza forum przypuszczam że ten hałas na dole to może być uszkodzony ślizg łańcuszka napędu wałków równoważących, słychać tylko na wolnych obrotach, po dodaniu gazu nie tłucze się, pozdrawiam.
yuby194 napisał(a):Maniekman napisał(a):Po przeglądnięciu z grubsza forum przypuszczam że ten hałas na dole to może być uszkodzony ślizg łańcuszka napędu wałków równoważących, słychać tylko na wolnych obrotach, po dodaniu gazu nie tłucze się, pozdrawiam.
Też to mam, nikt za bardzo nie chce tego robić na zamontowanym silniku, ślizg i napinacz ok. 500 zł + uszczelki miski. A samo wyjęcie silnika to też parę stówek. Jeżdżę tak ze dwa lata, grzechocze coraz mocniej, licznikowo przebieg 340kkm ale moim zdaniem ze 100 kk więcej.
Nie bardzo wiem jak do tego podejść, czy olać i szukać lepszego słupka silnika?, bo resztę bebechów mam OK, czy bawić się w naprawę?
Maniekman napisał(a):ciiężko było znaleść warsztat który chciał się podjąć wymiany ślizgu ale się udało, ślizg się rozleciał i leżał na dnie miski.
yuby194 napisał(a):Maniekman napisał(a):ciiężko było znaleść warsztat który chciał się podjąć wymiany ślizgu ale się udało, ślizg się rozleciał i leżał na dnie miski.
Ile taka przyjemność?, sam kupowałeś części, czy mechanik szukał?
Maniekman napisał(a):Ślizg gdzieś z netu kupiłem, w serwisie opla jest dostępny, wymiana ślizgu około 600
yuby194 napisał(a):Maniekman napisał(a):Ślizg gdzieś z netu kupiłem, w serwisie opla jest dostępny, wymiana ślizgu około 600
A coś jeszcze trzeba kupić do tej wymiany? pewnie idą nowe uszczelki pod miskę...
Sam ślizg się wymienia czy jeszcze jakieś inne elementy?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość