Widzę że jest duże zainteresowanie
A więc od początku - sofcik robiłem samemu a nie przez firmę tuningową - dlatego na wykresie jest wersja tylko po tuningu - wersje z przed mam również ale na osobnym wykresie. wyszło mi kolo 120HP i 280NM - zdrowa seria (moge przesłać mailem).
Cała operacja polega na wgraniu nowego softu przez złącze obd. Proces odwrotu jest taki, że wgrywam wam z powrotem serie ale niestety nie tą samą co macie - bo w naszych autach nie można z czytać softu przez obd tylko trzeba wyjmować kompa i z czytywać prosto z kości pamięci - a to za dużo zachodu.
Gwarantuje skuteczność softu - i trwałość silnika przy odpowiednim użytkowaniu. Od dwóch lat jeżdżę ja i moi klienci bez jakichkolwiek powtarzających się awarii.
Spalanie pozostaje bez zmian - natomiast przyśpieszenie znacznie się poprawia nawet przy normalnej jeździe - przez tyle NM ma się wrażenie lżejszego auta i bardziej zrywnego.
Niestety są też inne problemy których się obawiam - bo nie znam waszych aut. Jest to wytrzymałość sprzęgła - duża większa masa niż w saabie = dużo większe obciążenie + napęd na 4 koła spawiają, że koła nie zaczną buksować!! tylko siła pójdzie na coś innego - przeguby, sprzęgło.
Znacie swoje auta lepiej niż ja, dlatego proszę o poradę ile mocy chcecie ile możecie przenieść na asfalt.
Miejsce tuningu Warszawa, cena na priva lub e-maila
A pierwszemu klientowi udzielę rabatu 200zł na hamownie 4x4 na ul. mineralnej, by na forum pokazać jak to się ma w fronterze.
Zapraszałem do zapoznania się z klubem saaba bo tam mam już dużą renomę - każdy mnie zna i szanuje. Jak chiptuning to tylko u matyz'a