| Witamy ! |
|---|
|
|


dziewul napisał(a):Odświeżam temat by nie zakładać nowego.
Doszedł ktoś z podciśnieniami w 2.3 td ? jest gdzieś schemat ? szukam już dobre 2 godziny i nigdzie nie mogę tego znaleźć.
proszę o pomoc

Łukasz12502 napisał(a):dziewul napisał(a):Odświeżam temat by nie zakładać nowego.
Doszedł ktoś z podciśnieniami w 2.3 td ? jest gdzieś schemat ? szukam już dobre 2 godziny i nigdzie nie mogę tego znaleźć.
proszę o pomoc
nie tylko ty szukasz.ja już z dwa miesiące temu o to pytałem ale też nic nie znalazłem ijak byś coś znalazł daj znać.będę wdzięczny.

i od vacum pompy po drodze też jest trójnik na jakieś podciśnienie.i na pompie wtryskowej na samym końcu u góry też jest wyjście na podciśnienie.gdzie to ma być powpinane? 


bienias_75 napisał(a):Ok kolektora ssącego idzie właśnie do pompy. U mnie nie ma żadnego trójnika od vacum do pompy hamulcowej ale nie wykluczone, że może coś jest zdemontowane


bienias_75 napisał(a):Od kolektora do EGR - bez sensu, to co steruje tym podciśnieniem
Chyba wiem o co chodzi z tym Twoim trójnikiem za vacum - to najprawdopodobniej trójnik do zbiorniczka wyrównawczego podciśnienia - u mnie go nie ma i nie ma trójnika ale chcę montować, bo brakuje pary po 2 depnięciach na hamulec. Jak się orientuję to zbiorniczek powinien się znajdować zaraz za zbiorniczkiem płynu wspomagania.
Tak abyś już to połapał to w skrócie:
W silnikach wysokoprężnych zawór EGR jest otwarty na biegu jałowym i może dostarczać spaliny stanowiące nawet 50 % objętości zasysanego powietrza. W miarę wzrostu obciążenia silnika domieszka spalin zmniejsza się, aż do całkowitego zamknięcia zaworu. Recyrkulacja jest wyłączana podczas rozruchu i nagrzewania silnika, a także podczas jego pracy przy bardzo niskich ciśnieniach atmosferycznych (hehehe to ostatnie froty chyba nie dotyczy).
Czyli kolejność przewodów podciśnienia aby EGR działał właściwie: pompa paliwa (kombinacja na przepustnicy, która zamyka podciśnienie na wyższych obrotach) -> czujnik temperatury (zamyka podciśnienie jak silnik zimy)-> EGR
Prościej już chyba nie umiem
Tak ten zbiorniczek jest dokładnie przed pompą sprzęgła przykręcony do nadkola dwoma śrubami.Iten trójnik do zbiorniczka też jest u mnie przed samym serwem oryginalnie nic niemotane ,ale zaraz za vacum pompom jak wychodzi przewód na serwo też mam wyjście na podciśnienie ale małej wielkości takiej jak te cienkie podciśnienia przy pompie wtryskowej i właśnie chodzi o ten. a co do reszty podciśnienia to dziękuje za rzeczowe wyjaśnienie a z tego wynika że mam nieźle namieszane u mnie i tak się zastanawiam czy to może auto "mulić"jak mam tak te podciśnienia podłączone??? 


a co za tym idzie wg tego co napisałeś wcześniej w dieslu EGR cały czas w pozycji otwartej powoduje ogólne obniżenie mocy?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość