mirokez napisał(a):Ja slyszalem ze jak samochod dymi na niebiesko to juz jest nie wesolo
Tez tak uważam choć moge sie mylić. Z tego co wiem to dymek niebieski pochodzi od oleju, a biały od wody.
Jak dymi na biało przy rozgrzanym silniku (na zimnym musi troche pary polecieć ) to prawdopodobnie do cylindrów dostaje sie ciecz chłodząca, a jeśli na ciepłym na nniebiesko to wiadomo bierze olej
A co do zimnego silnika to to że na biało to ok ale niebieski może juz silnik jest troche nadszarpnięty i puki sie nie rozgrzeje to troche oleju puszcza ale puki nie dymi na ciepłym to bym sie nie stresował.
Możesz spróbowac dolać do oleju "Motor Life" lub "Militek"( nie wiem jak to sie pisze) to praktycznie te same preparaty, sprawdzone i naprawde działa, polecił mi to facet, szpec od diesli ( 20 lat w branży) testował to na swoim TDSie w BMW. Nie jest to kisiel jak w przypadku Motodoktora albo innego dziadostwa który zakleja co sie da, fe !!!
Obecnie :
Cztery koła: Patrol GR Y60 - podejście drugie
Dwa koła : Honda Transalp XL600V
Dawniej :
Frota 2,3 TD Long - pierwsze 4x4
Patrol GR Y60 - worek bez dna sprzedany w czasie kryzysu
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
UAZ 31512 - własnoręcznie rozebrane na drobne i odbudowane od podstaw, sprzedany niestety
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Frota 2,2i Sport Edycja 2000