Witam. Auto na benzynie w czasie jazdy gdy wcisnę więcej gazu dławi się gdy tylko popuszczę gaz silnik pracuje normalnie.Da się z tym jezdzić tylko nie można głębiej wciskać gazu najgorzej jest gdy pojawia się wzniesienie muszę wtedy redukować bo silnik się dusi. Włącza się też kontrolka check engine która gaśnie gdy tylko popuszę gaz i silnik wróci do prawidłowej pracy. Na gazie silnik pracuje bez zarzutu w każdym przedziale prędkości obrotowej silnika. Zastanawiam się czy sterownik nie chwycił jakiś błędów bo w czasie tych wielkich mrozów przy odpalaniu silnika musiałem wspomagać rozruch gazem wtedy silnik odpalił. Wcześniej odpalałem bez użycia gazu zresztą jak mróz trochę zelżał dalej tak jest odłączałem już klemę akumlatora z plusem ale bez efektu.Proszę o jakieś podpowiedzi i sugestie.
Miałem kiedyś podobny problem, dławił się dławił aż w końcu przestał palić i jeździć. Sprawdzić zatem również przekaźnik ten przy lampie przedniej z prawej strony bodajże stojąc na przeciw auta. U mnie on się poprostu rozlał i zaczął robić zwarcie. Po wymianie jak ręką odjął.
sylwian70 napisał(a):a może to pompa paliwa siada?
Witam.Pompa została regenerowana nie cały rok temu i znów zaczeła głośno wyć być może kolega ma rację że przy większym otwarciu przepustnicy nie jest wydajna i silnik się dławi.poczekam jeszcze aż mróz popuści może gdzieś woda w układzie.Pompę chciałem kupić nową ale nie mogłem dostać w sklepach i na allegro były dostępne tylko cieńkie a moja to pompa grubsza słyszałem że z jakiegoś modelu BMW pasuje do froty czy może ma ktoś wiedzę na ten temat? lub poda mi jakiś link gdzie dostanę pompę mojego typu ?Dzięki serdeczne za wszystkie odpowiedzi.
samo paliwo może być problemem - jeśli było kiepskie i było go mało w zbiorniku to mogła się skroplić woda i osiąść na dnie. Zatankuj do pełna czegoś porządnego.