Witamy !



[A2.0] Cofanie paliwa

[A2.0] Cofanie paliwa

Postprzez bienias » 21 kwi 2008 16:28:28

Mam problem z paleniem mojej froty. OPisalem jak sie zachowuje w poscie wczesniej.
Teraz sprawdzalem popme paliwa i odkrylem dziwna rzecz.

W kazdym moim poprzednim samochodzie pompa paliwa dzialala jak przekrecilem stacyjke w pozycje zalaczona (w niektorych slychac bylo cykniecie wtrysku paliwa do katalizatora).
We frocie po przekreceniu kluczyka na zaplon nic sie nie dzieje.
Paliwo zaczyna plynac dopiero jak krece rozrusznikiem. To normalne????Moze dla tego tak slabo mi pali bo jak paliwo cofnie sie do zbiornika po np. nocy to rano musi napompowac i odpowietrzyc listwe wtryskowa ale robi to po kilku probach odpalenia. Najpierw zanim sie listwa napelni i odpowietrzy musi sie pokrztusic i nawet zgasnac.
Prosze o podpowiedz posiadaczy frotek 2.0 benz. albo tych bardziej doswiadczonych.
bienias
 

Postprzez bienias » 21 kwi 2008 16:29:40

Zastanawiam sie czy gazownik nie popelnil jakiegos bledu przy podlaczaniu centralki od gazu.....
bienias
 

Postprzez Fazi » 21 kwi 2008 16:40:28

Załóż zawór zwrotny przed wtryskami z kawałkiem przewodu przeźroczystego - będziesz miał pogląd na to czy paliwo sie cofa czy nie. 15 min roboty - 2 opaski + 20 PLN na części.
telefon ** 503 588 503 ** lub fazi@post.pl................... PRIV czytam sporadycznie, wolę mail !!!
Fazi
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 220
Dołączył(a): 13 wrz 2007 06:38:40
Pochwały: 3

Postprzez wojtekkk » 21 kwi 2008 17:06:03

zawsze twierdziłem że we frotach(przynajmniej 2,0) pompa startuje dopiero z rozrusznikiem choc są tacy co twierdzą inaczej. U mnie przynajmniej dopiero jak zakręci rozrusznik to i pompa razem.
Jezeli chodzi o Twoja sugestie odnosnie cofki to myśle że to nie to-jeżeli pompa jest sprawna to cisnienie w przewodach jest momentalne-
wojtekkk
 

Postprzez malym1 » 21 kwi 2008 17:10:53

w mojej fronterze jest tak samo pompa startuje razem z razrusznikiem, ( na sto procent tak jest bo też wyjmowałem pompę paliwową i sprawdzałem osobiscie kiedy zaczyna pracować) ale nie mam żadnych problemów z paleniem, tak że szukał bym innej przyczyny...
malym1
 

Postprzez radkan3 » 21 kwi 2008 21:47:52

przypomnij sobie gdzie tankowałeś ,i czy od tej pory zaczelo tak sie dziac
radkan3
 

Postprzez konik » 21 kwi 2008 21:56:31

Koleś od którego chciałem kupic fronterę pokazywał mi paragon na jakis regulator ciśnienia paliwa który wymieniał w sporcie 2.0 i Nie znalazłem niczego takiego e haynesie ale może szukałem zbyt pobieżnie. Możliwe że to właśnie ten regulator bo objawy o których opowiadał były podobne
Ps. Pytanie do FAZIego Czy we fronterze jest regulator albo może czujnik ciśnienia paliw?
Avatar użytkownika
konik
Podszyszkownik
Podszyszkownik
 
Posty: 1161
Obrazki: 3
Dołączył(a): 15 lut 2008 22:06:24
Lokalizacja: Starogard Gdański
Pochwały: 5
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Postprzez Fazi » 21 kwi 2008 22:18:45

nie przypominam sobie takiego ustrojstwa. Pompa sama ma podawac paliwo w odpowiednim cisnienieniu.

Katalog mówi:
ciśn.rob.[bar]: 0,83; wydatek [l/h]: 122-159
telefon ** 503 588 503 ** lub fazi@post.pl................... PRIV czytam sporadycznie, wolę mail !!!
Fazi
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 220
Dołączył(a): 13 wrz 2007 06:38:40
Pochwały: 3

Postprzez wojtekkk » 22 kwi 2008 05:35:49

z tego co sie orientuje to przewody paliwowe idą od razzu na listwe wtryskiwaczy i nie ma nic więcej-sprawdź może czy przewody są właściwie podłaczone, czy ktoś na listwie zasilania z powrotem nie pomerdał
wojtekkk
 

Postprzez Fazi » 22 kwi 2008 05:52:02

Powrotem pompa nie zaciągnie
telefon ** 503 588 503 ** lub fazi@post.pl................... PRIV czytam sporadycznie, wolę mail !!!
Fazi
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 220
Dołączył(a): 13 wrz 2007 06:38:40
Pochwały: 3

Postprzez sylwian70 » 22 kwi 2008 11:09:42

Dla pewności wymieniłbym jeszcze filtr paliwa.Moja frota 2.2 ma troche podobne objawy zimny silnik zapali i zgaśnie za drugim razem już tyka bez problemu co ciekawe na lekkim mrozie pali od pierwszego na ciepłym nie zawsze odpala za pierwszym razem.Już zwyczajowo na ciepłym przy odpaleniu daje gazu i zawsze odpala proby regulacji przepustnicy nic nie wniosly .Przyzwyczaiłem się i tyle.Na zimnym dłuższe trzymanie na rozruszniku nic nie daje widać ten typ tak ma.
sylwian70
 

Postprzez wojtekkk » 22 kwi 2008 13:59:07

Fazi napisał(a):Powrotem pompa nie zaciągnie

byc może ,tak gdybałem-chodziło mi o zamiane na samej listwie a nie na wyjściu pompy
wojtekkk
 

Postprzez bienias » 22 kwi 2008 22:05:26

no dobra, widze ze z dzialaniempompy to normalka. co zo regulatora cisnienia w listwie to jest taki grzybek na koncu listwy i zniego dpoiero idzie waz powrotny do zbiornika.
Jak nie pompa i nie zle jej dzialanie to chyba przeplywka padla...
Pompa daje tak ze palcem nie moglem cisnienia u3mać , wiec ponad bara robi jak nic... Przeplywka chyba jednak....Kurde w Plocku gdzie mieszkam jeszcze takiej frotki jak moja - ponad 95' - nie spotkalem - pozyczylbym przeplywke na chwile:)
bienias
 

Postprzez Kpt.Saper » 30 maja 2008 16:03:45

mi też tak pali że ze dwa trzy razy trzeba zakręcić żeby odpaliła po nocnym postoju ,no i zacząłem wymieniać wszystko po kolei: wtryski ,przewody paliwowe ,jakiś szajs co się nazywa zawór do pomiaru ciśnienia na listwie wtryskowej, filtr paliwa , pompę paliwa i co się okazało - że zaraz po wymianie pompy odpalała od pierwszego strzału a po tygodniu znowu pali za trzecim, wszystko szajs, jeszcze zostało mi wymienić dwa takie dynksy - chyba to są zawory kierunkowe - tuż przed listwą bo są założone na wężach paliwowych ,ale jak to nie pomoże to co poradzić widać tak ma być
Kpt.Saper
 

Postprzez radkan3 » 30 maja 2008 19:31:46

spróbuj zatankować na dobrej i pewnej stacji
radkan3
 

Re: Paliwo

Postprzez JJKILLER » 29 maja 2010 22:48:13

Ważne pytanko.
Czy we Frotce A 2.4i z '92 jest takie samo ciśnienie wyjściowe z pompy paliwowej jak z 2.4i z '96 :?:
Pytam ponieważ w mojej padła pompa i jedyna jaką można było zanabyć do tej wersji autka to z '96 więc ją zanabyłem ale autko nadal "gadać" nie chce, i choć paliwko pompuje to po wyłączeniu kluczyka paliwko zpier... z powrotem do zbiornika (się znaczy cofa)
Dodatkowo podejrzewam że wtryski poszły na emeryturę ponieważ słychać i czuć klikanie w nich ale nie dają paliwa (co ewentualnie mogło by wskazywać na różne ciśnienia pomp) i czy ktoś nie ma używanych na sprzedaż bo nawet na Allegro nie ma :(
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Miód jest dla mięczaków , prawdziwi twardziele żują pszczoły
http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
Avatar użytkownika
JJKILLER
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4204
Obrazki: 13
Dołączył(a): 14 cze 2009 11:40:19
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 35
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(


Powrót do 2.0i



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość