Witamy !



[A 2.0] Problem z odpaleniem

Re: problem z odpaleniem

Postprzez Pawel » 24 mar 2009 19:40:56

Padł jakiś przekaźnik, który był odpowiedzialny za sygnał do modułu... (miałem rację :1: , ale brakowało mi dowodów :( ) Znajduje się on gdzieś przy przednim lewym słupku... 30 minut roboty i 120 szelestów mniej w kieszeni... :wsciekly: Jeździ od poniedziałku...
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: problem z odpaleniem

Postprzez Kpt.Saper » 27 mar 2009 09:18:38

co prawda to nie frota ale u ojca w lanosie też było to samo ni cholery nie dało sie odpalić chociaż reszta działała a jaki ludzie mieli ubaw jak holowałem lanosa sedana tico :shock: takie gały mieli
Kpt.Saper
 

Re: problem z odpaleniem

Postprzez artur67 » 27 mar 2009 10:19:56

Artur mam 2.0 z LPG z 94 i te same objawy co Ty, ale tylko w zimie. Moja diagnoza i sposób rozwiązania problemu. Zbyt szybkie przełączenie na gaz. Zawsze, szczególnie rano odpalam na benzynie, muszę przejechać 3-5 km i dopiero przełączam na gaz. Jak zrobię tak jak Ty po 1km zgaszę na gazie muszę go kręcić, wtedy odczekuję jakieś15-20min i odpala. Nie wiem gdzie leży przyczyna więc zawsze najpierw go troszkę zagrzeje i po przełączeniu na gaz nie mam problemów. Musi się zagrzać i już :D
Frotka 2.5 V6 Sport 94r. Federal couragia mt 33
XTR 12 SPEED 12000 LBS Escapa
Frotka 3.2 Long 02r. Goodrich AT
Frotka 2.0 sport 92r. nie motana :)
Avatar użytkownika
artur67
Starszy Maniak
Starszy Maniak
 
Posty: 529
Obrazki: 7
Dołączył(a): 22 mar 2009 11:01:45
Lokalizacja: Lublin/Mełgiew
Pochwały: 1
Województwo: Lubelskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: problem z odpaleniem

Postprzez artur_33 » 29 mar 2009 10:13:28

dokładnie tak jak napisałeś - zbyt duża niecierpliwość z mojej strony :oops:
Za szybko przeskakiwał na LPG , i przez to takie problemy.
Przełączenie na gaz było ustawione no 1500 obrotow. Teraz został podkręcony na 2300
i wszystko jak na razie jest ok.

pozdrawiam
artur_33
 

Re: problem z odpaleniem

Postprzez wikked » 29 mar 2009 12:24:23

jak za wcześnie przełączysz na gaz to w każdej furce tak właśnie jest. Moim sposobem było że jak musiałem się zatrzymać i z gasić silnik to przełączałem go na PB i po chwili gasiłem. Niestety to są uroki gazu.
Pozdrawiam W.
wikked
 

Re: problem z odpaleniem

Postprzez goralHC » 07 gru 2009 17:46:38

U mnie w 2,4i z LPG mam problem z odpaleniem zimnego silnika, muszę piłować 3-4 razy aż odpali. Jak jest ciepły to bez problemu odpala od razu. W czym może tkwić problem?
goralHC
 

Re: problem z odpaleniem

Postprzez mas1o » 20 gru 2009 16:27:59

Część pierwsza:

Mam to samo. Jesli uda sie komuś mi pomoc to stawiam flaszkę.
Wymienione olej, filtry wszystkie, kable i świece.
Zimny silnik - krecimy i włączą się na 1/2 sekuny i gaśnie. Potem krecimy i nic. Czekam kolejną sekundę i juz startuje normalnie. Wydaje mi sie ze to paliwo cofa sie w przewodach, albo pompa za pozno startuje ale jak to sprawdzic?


Część druga:

Ostatnio zdarzyło mi się wjechac w dosc głęboką wodę. Tam troche rzeczy trzeba bylo wymienic (patrz wyzej) no i autko jezdzi. Ale jak nadeszly takie mrozy coś nowego wyszło. Kręcę kluczyk, ale zamiast uslyszeć jakis glos z rozrusznika, slychac tylko z przodu pyk, pyk. Moge zrobic tak ze 30 razy no i w koncu slychac wrum i wtedy wszystko sie odbywa jak w "części pierwszej". Wykrecilem rozrusznik, okazalo sie ze moj mial pęknięty kawalek co wpadl tam do silnika, wyjelem ten kawalek, wkrecilem nowy uzywany no i zapalil od razu. Kilka razy juz odpalilem, myslalem ze tamtem po prostu zamarzał bo woda w nim byla i ze juz bezie spoko, ale sie okazuje ze ten tez nie zawsze kreci. Postaram sie cos złożyć z tych dwóch, ale moze to nie wina rozrusznika?
mas1o
 

Re: problem z odpaleniem

Postprzez Krzykku » 21 gru 2009 14:58:07

Eee koledzy... widzę że wszystkie motorki 2.4i mają ten sam ból. Ja też kręcę raz - odezwie się motor i gaśnie kolejne 4 kręcenia i nic a później łapie i chodzi, jak się zagrzeje to odpala i na gazie i na paliwie aż do wieczora a po nocy bajka od początku. W lecie odpalam ręcznie od razu na LPG bo pali od strzała czy zimny czy ciepła ale teraz jak mrozy to problemy z benzyną wracają... faktycznie wygląda to jakby paliwo odpływało czy komuś z Was udało się ten problem rozwiązać - nadmieniam że dzieje się tak od około września wcześniej tego nie miałem.
Pozdrawiam
Krzykku
_________________________
Frontera A 2,4i 92' long, BFG MT 31/10,5", lift 2"
Samurai 1.3GTi simex 31" full lock, low gear, reduktor 4.16, zawieszenie 4-link, winda
Avatar użytkownika
Krzykku
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 12 maja 2009 23:46:58
Lokalizacja: Krosno
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Frontera A 2.4i Long 1991-1995

Re: problem z odpaleniem

Postprzez goralHC » 21 gru 2009 18:08:30

U mnie już wszystko ok. Po prostu mało benzyny było. Zatankowałem i pali od kopa. Ale byłem wcześniej na konsultacji u znajomego mechanika i powiedział, że to może być pompka paliwa
goralHC
 

Re: problem z odpaleniem

Postprzez mas1o » 22 gru 2009 21:50:13

Hmm, to ja teraz zatankowalem 20l i tez pali od kopa. Poza tym razem jak wsiadlem rano i byl zamarzniety rozrusznik :)
mas1o
 

Re: problem z odpaleniem

Postprzez goralHC » 22 gru 2009 22:19:09

To czekam na flaszkę :1: :beer:
goralHC
 

Re: problem z odpaleniem

Postprzez sep900 » 23 gru 2009 14:53:33

Koledzy problem: wyprowadzałem auto z garażu odpaliłem na Pb wyjechałem, cofnąłem i zgasiłem auto. Wsiadłem do niego za 5 minut chciałem odpalić i nic, kręci ale nie odpala. Dodam tylko że ostatnie -20 C to nie to bo nawet wtedy odpalał. Ale jeździłem ostatnio troche po zaspach i postało trochę śniegu pod silnikiem. Wtedy auto stało na noc w temp. -6 C śnieg oczywiście nie rzmarzł czy to mogło mieć wpływ na mój problem? Co robić?
sep900
 

Re: problem z odpaleniem

Postprzez Krzykku » 23 gru 2009 15:23:01

Ja z kolei zalałem 10 litrów, teraz pokazuje mi 1/4 baku paliwa Frocia za pierwszym kręceniem się odzywa ale nie odpala, za drugim odpala i gaśnie podobnie jak za trzecim. Za czwartym kręceniem już odpala normalnie. To o niebo lepiej jak poprzednio, myślę że jazda z niskim stanem paliwa musiała już "nadgryźć pompę" w sumie to pilnowałem żeby nigdy nie było rezerwy tylko więcej ale to widocznie za mało...
Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Krzykku
_________________________
Frontera A 2,4i 92' long, BFG MT 31/10,5", lift 2"
Samurai 1.3GTi simex 31" full lock, low gear, reduktor 4.16, zawieszenie 4-link, winda
Avatar użytkownika
Krzykku
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 12 maja 2009 23:46:58
Lokalizacja: Krosno
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Frontera A 2.4i Long 1991-1995

Re: problem z odpaleniem

Postprzez Wookash » 23 gru 2009 15:30:44

Jazda z niskim poziomem paliwa i w dodatku jak sie go rzadko tankuje czyli duzo na gazie jezdzicie to tak moze sie dziac. Nieswierze paliwo i maly poziom powoduje ze w zbiorniku skrapla sie woda ktora moze pociagnac pompa i do momemntu az nie przemieli w silniku to beda problemy z odpaleniem. Moja rada to raz na jakis czas odzalowac sobie i zatankowac wiecej wrecz pod korek i pojezdzic wiecej na benzynie.
Wookash
 

Re: problem z odpaleniem

Postprzez sep900 » 23 gru 2009 15:48:45

A na mój problem coś poradzicie?
sep900
 

Re: problem z odpaleniem

Postprzez FROTERKA » 23 gru 2009 16:04:10

sep900 napisał(a):A na mój problem coś poradzicie?

A iskra jest ?
U nas ostatnie wiatry nawiały śniegu na silnik i przebicia dostawały kable.
...ja w tym czasie trochę pośpię, tym bezruchem się napieszczę...

Tak, mężczyźni jeżdżą lepiej niż kobiety. Ale ilu potrafi prowadzić auto w szpilkach...

Ogranicza mnie tylko pojemność i maksymalny moment obrotowy!

Po pierwsze: opony, po drugie: opony, po trzecie... kierowca !

Obrazek
Avatar użytkownika
FROTERKA
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 6111
Dołączył(a): 12 sie 2007 15:54:07
Lokalizacja: Poznachowice Górne
Pochwały: 10
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: problem z odpaleniem

Postprzez DAN » 23 gru 2009 16:35:37

Cześć

"sep900" sprawdź czujnik na wale czy jest dobrze wpięty
Frontera 2.2 16V benzyna + Tylny most z LSD + LPG Autronic AL700 - Reduktor Tomasetto 140hp - Opony BRIDGESTONE DULER A/T
Avatar użytkownika
DAN
Starszy Zaglądacz
Starszy Zaglądacz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 07 mar 2009 16:28:40
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Pochwały: 1
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: problem z odpaleniem

Postprzez Wookash » 23 gru 2009 16:37:48

sep900 napisał(a):A na mój problem coś poradzicie?


Sprawdz przewody najlepiej wymien. Do tego zakup w markecie jakis sprey do absorbowania wilgoci i popsikaj wszystko co ma zwiazek z elektryka. Dodatkowo zobacz w jakim masz stanie waz od filtra powietrze do silnika u mnie jak byl podziurawiony to zasysal lewego powietrza i tez auto gaslo dopiero za 4-5 razem po odpaleniu i przegazowaniu troche zaczynalo normalnie pracowac.
Wookash
 

Re: problem z odpaleniem

Postprzez sep900 » 23 gru 2009 18:37:09

Dzięki ;) Dobra wszystko wykonam zastosuje się ale teraz powiedzcie co i jak: 1.Które to przewody paliwowe? 2.Który to wąż od powietrza do silnika? 3. Gdzie jest czujnik na wale?
Wiem że pytania żałosne ale nie chce gafy walnąć jakiejś. Dopiero wróciłem z garażu wykręcałem świece i przeczyściłem. Ale i tak mam padnięty akumulatorek, a za godzinę wpada teść z prostownikiem, to przez noc będzie pełen sił. Ale jak wyjmowałem akumulator to zobaczyłem luźny kabelek i nie wiem od czego on jest. Jakby wyrwany z czegoś jest przy klemach od takiej kości odchodzi. Daje fotki po to tego "kabelka". Zerknijcie Proszę:
http://www.fotoszok.pl/albums/userpics/DSC00134.jpg
http://www.fotoszok.pl/albums/userpics/DSC00136.jpg
sep900
 

Re: problem z odpaleniem

Postprzez sep900 » 23 gru 2009 19:22:27

Koledzy a czy to jest normalne żeby po przekręceniu kluczyka w stacyjce załączała się pompa paliwowa i ciągle chodziła ?
sep900
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 2.0i



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron