Witamy ! |
---|
|
Pomorze zawsze pomożekrzysiek2620 napisał(a):czy pomorze mi to
Z pewnością nie zaszkodzi (patrz niżej)jak założę włącznik od pompy po zapaleniu jak przejdzie na gaz to wtedy ją wyłączę i będzie ok
Ten zaworek ma za zadanie utrzymywanie ciśnienia na listwie i zwrot nadmiarowego paliwa do baku. Problem przy jeździe na gazie polega na tym, że nie ma poboru benzyny z listwy. Zatem jeśli pompa pracuje, to zawór powinien zwracać do baku 100% tego, co na listwę przyśle pompa. Tylko nie jestem pewien czy jego przepustowość jest aż tak wysoka. Przecież producent takiego przepływu nie zakładał, bo część benzyny miała trafiać do garów. Do tego zawór po latach może być już zanieczyszczony i nie otwiera się w pełni. W efekcie pompa pracuje pod zwiększonym obciążeniem, co skraca jej żywotność.,a pytanie 2to chodzi mi o ten zaworek co jest na listwie wtryskowej czy on ma coś wspólnego z ciśnieniem paliwa i czy on wyłącza pompę
jrzeuski napisał(a):Ale to tylko w przypadku zapomnienia o istnieniu przełącznika, tzn. odpalaniu i jeżdżeniu w 100% na gazie.
To jakaś naciągana teoria. Jakby chodziło o chłodzenie, to paliwo by musiało we wtryskach krążyć, żeby się nie zagotowało i wybuchło. A tak nie jest. Poza tym przecież silnik jest chłodzony, to i wtryskom się udziela.brum napisał(a):Paliwo chłodzi wtryski, więc się nie zapiekają, bo paliwo w nich jest tylko się nie otwierają.
jrzeuski napisał(a): Zresztą jak się od czasu do czasu nie przejedzie na benzynie to nagar z cylindrów zabetonuje wyloty wtrysków z drugiej strony. .
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość