Witamy ! |
---|
|
marek230482 napisał(a):Ja jestem zdania, że wątek czy stary czy nie to należy kontynuować a nie "śmiecić" kolejnymi i tej samej tematyce ale nie mnie tu osądzać.
A w temacie.
Po pierwsze i najważniejsze to olej musi być oryginalny (co nie jest wcale takie oczywiste na rynku) a po drugie zgodne ze specyfikacją producenta do tego silnika.
Nie jestem znawcą, leję prawie zawsze to co zaleca producent. Nie cuduję. Masz auto "stare jak świat" o nieznanej historii więc nie uzdrowisz go 2x droższym olejem indeks po "W" mówi o właściwościach w wysokich temperaturach. 60 to mowa już o wyczynowych silnikach. Czy Twoja frotka pracuje w takich warunkach? Odpowiedz sobie sam.
marek230482 napisał(a):... Czy Twoja frotka pracuje w takich warunkach? Odpowiedz sobie sam.
marek230482 napisał(a):...
A jazda w teren to żadne ciężkie warunki dla silnika. Z reduktorem to on się nawet nie przemęcza...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość