Witamy ! |
---|
|
drech napisał(a):A i B opisujesz podczas jazdy na benzynie jak silnik jeszcze się nie przełączył na lpg? Jeżeli tak, to sondy jeszcze nie pracują i sprawdziłbym ciśnienie paliwa na listwie.
C - masz interfejs lpg? Sprawdź czy przed przełączeniem masz ciśnienie w instalacji lpg. Może puszczać któryś wtryskiwacz lub być nieszczelna instalacja.
nesfor napisał(a):Czy sondy się bada na zimnym i ciepłym silniku na biegu jałowym i w okolicy 2500 obrotów ?
nesfor napisał(a):Czy orientujecie się czy stag300 isa oszukuje ECU jesli chodzi o sygnał z sond przed katalizatorem bo na LPG odnioslem wrazenie ze sygnał jest bardziej uporządkowany, to samo z korektami , na PB na jalowym na drugim banku pokazał chwilowo 26% ... a na LPG obie zblizone do siebie na poziomie 5,5% .. a i kat wyprzedzenia zapłonu na jaloym pokazuje kolo 21 stopni na 2500 obrotow spada to 17 stopni ...
szymon.ha napisał(a):U mnie nie, albo czekasz aż się silnik rozgrzeje albo "odpowiednio" jedziesz...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość