1. Ile jest uszczelek pod głowicą silnika 3.2 V6 (jedna czy dwie)moja F. "gubi"płyn dolałem uszczelniacza lecz szykuję się na najgorsze:). 2. Od chłodnicy do przekładni (automat) podpięte są dwie rurki(chłodzenie?) co w nich płynie olej czy płyn chłodnicy?. Andrzej
I u mnie był problem z ubytkiem płynu. Okazało się że nieszczelna była pompa wody. Co ciekawe nie było widocznych plam. Masz pewność że to uszczelka? Bo nie będzie to mały koszt.
Uszczelniacz to butelka z płynem który wlewa się do chłodnicy.Płyn reaguje z powietrzem,po wypłynięciu na zewnątrz tworzy skorupkę i uszczelnia.Jest to rozwiązanie tymczasowe:).Kupiłem w sklepie z częściami samochodowymi.Pozdrawiam
Panowie kupujac moja Frote tylko jedno mnie niepokoiło gdy otworzyłem maske zerknalem na silnik to na elemencie gdzie mam wlew oleju i napis na deklu "FRONTERA" to miedzy tym deklem od silnika a jego dalsza czescia jest usczelka jakby korkowa, i ona byla lekko w oleju. Ale zdecydowalem sie kupic tego opla bo gdyby co to uszczelka to niecale 200zł. wyszyscilem ja szmatka do sucha zeby nie bylo tego oleju. po przejechaniu 300km wszystko gra nie ma tego problemu. Czy probowac to jakos sprawdzac jeszcze rozbierac czy skoro jest juz ok to dac spokoj? co wy na to?
Witam otóż stało się uszczelka pod głowicą "wyparowała", silnik bierze płyn i spala go: - dymi z rury parą - ubywa płynu (zbiornik wyrównawczy na 350km) - węże są dość twarde
teraz pytanie: 1. jak zdiagnozować która głowica jest do roboty i czy robić tylko tą z uszkodzona uszczelką czy robić obie?
2. gdzie kupić uszczelkę bo w sklepach jest brak
3. czy uszczelka (lewa), (prawa) są takie same bo programy rożnie pokazują w katalogach
4. czy w takim wypadku jak u mnie (- ubywa płynu (zbiornik wyrównawczy na 350km)) konieczne będzie planowanie glowicy
Ja robilem 2 glowice. Uszczliki kupowal mechanik i mowil ze koszt w detalu za komplet to okolo 1200 zl. Planowanie sprawdzenie i robota wyniosla mnie 2 tysiace.