Witamy ! |
---|
|
ijido napisał(a):co do samej blokady jak patrzę na filmikach jak goście kopią swoje frotki a starczyłoby żeby się to jedno koło co nie ciągnie ciągnęło tez i by wyjechali bez problemu.
ijido napisał(a):jak jest różnica miedzy blokada mostów a miedzyosiową (wpływ na prace kół)?
dljm napisał(a):różnica jest taka że w A robi się to lewarkiem i trzeba zatrzymać auto
brum napisał(a):Kolego ijido jesteś z KRK to obserwuj temat w "27.12.09 jakiś wypad" w Ekipie Małopolskiej to zobaczysz o co chodzi z tymi napędami.
wikked napisał(a):dljm napisał(a):różnica jest taka że w A robi się to lewarkiem i trzeba zatrzymać auto
Nieprawda, wystarczy że masz spięte sprzęgi albo nie rozpiąłeś automatów i kiwasz wajchą ile chcesz.
mazurkas007 napisał(a):kolego nie zakladaj do frotki blokady na przod, producent niestety nie daje w zestawie 10kpl. przegubow.
wystarczy na tyl i jest dobrze
ps. jak ci tak bardzo zalezy na tych kilku przyciskach wiecej na panelu, kup G klase.
wikked napisał(a):Zapominasz Darek że masz automata a to naprawdę oszczędza mosty, przeguby i całą resztę. Uważam jak mazurkas007 że ARB do przodu wymusza komplet przegubów w bagażniku.
jrzeuski napisał(a):A ja mam pytanie z innej beczki. Czy są blokady mechaniczne, tzn. sterowane nie pneumatycznie z kompresora tylko mechanicznie linką/cięgnem (jak hamulec ręczny)? Przecież wystarczyłoby unieruchomić klatkę z satelitami jakimś trzpieniem wsuwanym na sprężynie i dyfer zblokowany. Po diabła ARB to tak skomplikował? Żeby było drogie?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości