Witamy ! |
---|
|
przemia napisał(a):Jaki wy macie lift skoro ja podniosłem na 2" i z przodu mam 51, z tyłu 52cm... i to jest dokładnie po 5cm od tego co było...
vit2107 napisał(a):nie zajarzyłem o co chodzi ale zdaje się, że rozwiązaniem może być zestaw calmini (wahacze i reszta śmieci)
Jarek sp3swj napisał(a):Zmierzyłem moje autko, Wyniki oczywiście nie sa imponujace - ale może komus przydadza sie do porównania
Auto - Frotka B Sport
Lift - Springi pospring
Opony - 245/70R16 Lassa Competus
Prześwit przód - 23cm
Prześwit tył - 21 cm (najniższe miejsze pod przekładnia)
ziemia/środek koła 35 cm
ziemia/nadkola tył 88,5
ziemia/nadkola przód 87,5
Ja mam plastikowe osłony nadkola i mierzyłem do zagięcia zewnętrznej krawędzi osłony.
Jak prównywałme z blaszanymu nadkolami Jacka-od-Agi u niego jest o 0,5 cm wyzej.
Oczywiście porównujac naszych monter-froter moje autko to klasa turystyczna - ale i tak cieszy mnie osiągnięty efekt
MIEJSCE:......................................DAREK:...................KOBZI:
rama/drążek tył most.......................37 cm.....................x cm
ziemia/rama...................................43,5 cm...................45 cm
ziemia/belka przód ..........................32,5.......................x cm
ziemia/nadkole tył ...........................96 cm.....................98 cm
ziemia/nadkole przód.........................94,5 cm..................x cm
Czy nasi admini maja gdzieś jakis sposób na zebranie tych danych ładnie i przyjemnie
Patrząc na te dane i brak jednorodnej metody pomiaru "do nadkola" - chyba jednak prześwit przód i tył są najbardziej miarodajne
przemia napisał(a):Jaki wy macie lift skoro ja podniosłem na 2" i z przodu mam 51, z tyłu 52cm... i to jest dokładnie po 5cm od tego co było...
Wookash napisał(a):Tak sobie czytam i nie rozumiem jaki wachacz gorny przy zbiorniku? Z tylu nie ma wachaczy. A jesli ci chodzi o drazek reakcyjny (chyba dobrze nazwalem) to u mnie nie zauwazylem aby byl nad zbiornikiem raczej nie koliduje z niczym. Wiadomo przy ekstremalnym lifcie trzeba dluzsze bo w miare podnoszenia kola ida ku przodowi auta ale przy takim lifcie to wieksza robota bo i waly i cala reszta juz sie robi lekko niewymiarowe. Jesli chodzi o wykrzyz nie testowalem ale masz sporo racji twardsze sprezyny nie zrobia wykrzyzu pod warunkiem ze samochod nie jest obciazony jak dociazysz samochod to sie zrobi. Jesli chodzi o tyl to przedluzyc mozna przewod hamulcowy ale tylko jeden ten idacy srodkiem ale nie jest to konieczne przy takim lifcie jak mam. Drazki wyrobia amortyzatory jak juz wspomnialem trzeba dluzsze i nie bedzie nic ograniczalo. Stabilizator wywalic i bedzie lepiej a jesli chodzi o panharda czyli poprzeczny drazek stabilizacyjny najlepiej wymyslec cos co bedzie mozna szybko odpinac przy wjezdzaniu w teren a potem podpiac przy lifcie 3 cale zaleca sie wydlyzyc przy takim jak my mamy tez mozna ale nie jest to konieczne. Co do przodu jak pociagniesz na 56 bedzie ok bo wszystkiego na dlugosc starcza jedynie mozna przelozyc sworzen gorny na dol.
vit2107 napisał(a):
MIEJSCE:......................................DAREK:...................KOBZI:
rama/drążek tył most.......................37 cm.....................x cm
ziemia/rama...................................43,5 cm...................45 cm
ziemia/belka przód ..........................32,5.......................x cm
ziemia/nadkole tył ...........................96 cm.....................98 cm
ziemia/nadkole przód.........................94,5 cm..................x cm
dljm napisał(a):
koliduje górny drążek reakcyjny, przy dużym skoku zawieszenia, gdy zawieszenie otwiera się z lewej strony, to drążek ten opiera się o zbiornik
dlatego trzeba stosować specjalne drążki, które są odpowiednio wygięte (np. Calmini)
dljm napisał(a):
koliduje górny drążek reakcyjny, przy dużym skoku zawieszenia, gdy zawieszenie otwiera się z lewej strony, to drążek ten opiera się o zbiornik
dlatego trzeba stosować specjalne drążki, które są odpowiednio wygięte (np. Calmini)
dljm napisał(a):koledzy mają więcej niż 2 cale, bo ja mam Calmini, które dodatkowo podniosłem o cal, czyli cały zawias o 10 cm + cal na kołach, co daje 12,5 centymetra nad orginalną frotą
ale trzeba pamiętać że nadkole, nadkolu nie równe, bo A ma większe
więc nie jest to miarodajne, bo nikt nie sprawdził jeszcze jaka jest różnica w cm
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości