Witamy ! |
---|
|
dljm napisał(a):tak ogranicznikiem skoku koła w dół z tyłu są amory, więc jeżeli zrobi się lift 3-4 cale i wymieni amory na dłuższe to powstanie ten problem
oczywiście problem ten tyczy się frotek B, w A nie ma tego problemu, bo zbiornik jest z tyłu pod podłogą bagarznika
dljm napisał(a):koledzy mają więcej niż 2 cale, bo ja mam Calmini, które dodatkowo podniosłem o cal, czyli cały zawias o 10 cm + cal na kołach, co daje 12,5 centymetra nad orginalną frotą
ale trzeba pamiętać że nadkole, nadkolu nie równe, bo A ma większe
więc nie jest to miarodajne, bo nikt nie sprawdził jeszcze jaka jest różnica w cm
Wookash napisał(a):... Zakladajac ze frota B ma w standardzie ~52cm srodek kola nadkole...
Wookash napisał(a):To ze ma tyle to wyczytalem tu na forum
Wookash napisał(a):Jak reaguje? bardzo normalnie nic sie nie dzieje nie zauwazylem zadnych skutkow ubocznych. Jest troche sztywniej ale to akurat uwazam za zalete wreszcie sie nie klade na zakreatach.
sledz napisał(a):Koszty tak jak wszystkich
180zł sprężyny + przesyłka 26=206zł + kolejna przesyłka 26zł + kilkudniowy postój froty.
Kożyści są takie że nie wlokę zadka po ziemi jak to wcześniej bywało.[było 46-47cm]
Mam dłuższe sprężyny .a po dodaniu podkładek 5cm wyjdę na swoje.
Czyli obecne 53 + 5=58 i mogę dać nowe amory do liftu na 2 cale a nawet 4 cale[578mm amortyzator rozciągnięty]
sledz napisał(a):Wookash napisał(a):Kurde mam nadzieje ze mi dobre przyslali do liftu a nie zwykle hmmm sam nie wiem co mam myslec juz o tym.
Chyba jednak masz normalne ,bo wszystkie nasze frotki jak były jeszcze nowe to miały 52-53cm [środek koła nadkole]chyba że w B jest inaczej
A u @maciara jest tak jak być powinno ,czyli założył sprężyny do liftu na 2 cale.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości