Witamy !



Motanie - kasztany

Wszystko o przeróbkach Frontery

Re: lift all up.

Postprzez icam87 » 22 lis 2012 06:22:10

Nie no dobra... zrozumiałem te wszystkie aluzje... panowie w takim razie jakie dobre mt proponujecie. tak jak mówiłem teraz mam mt zimowe ale strasznie się w blotku zapychaja... dodam ze sporo czytałem o podnoszeniu i zdecydowałem się narazie na 2' jeśli będzie mało to zobaczymy co dalej.. co do jazdy z kimś to naprawdę bardzo bardzo chętnie. problem w tym ze w delegacji jestem 2 tyg. i wracam tylko na 2-3 dni i tak w kółko. naprawdę bardzo chciałbym aby ktoś doświadczony trochę techniki mi objasnil... mówisz ze jazda solo to głupota... a co zrobić? poprostu zacząłem od bardzo łatwego terenu i ćwiczyłem... no ale coś mnie podkusilo i w to błoto po rame wyjechałem.. trochę brodzenia w błocie odkładania różnych rzeczy pod gumy i udało się, chociaż łatwiej było by gdyby jakiś kolega był. ale za to jaki odstresowany (i brudny) do domu wróciłem... przy aktualnej pracy nie mogę pozwolić sobie na całodniowy wypad gdzieś do jednego z was.. córka i tak rzadko mnie widzi... czekam na jakieś wolne... wtedy może czegoś się naucze przy was... napisałem może nie bez powodu, uparty jestem...ale (chyba :-) :-) ) nie głupi .
Panie adminie przepraszam za OT !

-- Dodano 22 lis 2012 06:36:16 --

Jjkiler tak wiem ze do froci minimum to 12000 lbs
wczoraj chyba pół forum przeczytałem... narazie u mnie tylko 3500 hd ponieważ ojciec ma jakąś od zetora tylko pompy oleju nie mam ... a czytałem ze już ktoś ten temat przecieral więc mój pomysł nie jest nie do zrealizowania
icam87
 

Re: lift all up.

Postprzez jrzeuski » 22 lis 2012 08:45:04

icam87 napisał(a):panowie w takim razie jakie dobre mt proponujecie.
BFG oczywiście. KM (nowych już nie produkują, więc tylko klony dostępne) czy KM2, to już dyskusja o wyższości świąt. Więcej znajdziesz w stosownych wątkach na forum.
mówisz ze jazda solo to głupota...
Sam do tego dojdziesz jak my wszyscy ;-)
a co zrobić?
A mało to grup 4x4? Podłącz się do jakiejś w pobliżu. Nie muszą to być Frotki, z innymi autami też się jeździ fajnie i pomagają dzieląc się swoim doświadczeniem. Tylko nie podczepiaj się do jakichś extremowców, bo będziesz dla nich tylko balastem, który trzeba przeciągać przez każde błoto i to im nie będzie pasować.
ale za to jaki odstresowany (i brudny) do domu wróciłem...
I oto właśnie w tym sporcie chodzi! :>:
córka i tak rzadko mnie widzi...
Nie dopuszczaj do tego! Wiem, co mówię. Więcej na :dyskusja: przy :beer:
Panie adminie przepraszam za OT !
To do mnie? To pudło, bo od tego są moderatorzy ;-)

A co do simexów, to noszę się zakupem takowych, bo obecne MT są już na wykończeniu i słabo gryzą. Odnośnie bieżnika to zapewne wzór fedima extreme, ale wciąż rozważam też opcję klasycznych MT z bieżnikiem typu BFG, bo dojeżdżam już drugi komplet KMów i nie mogę złego słowa na nie powiedzieć. Rozmiary 265/75/16, 285/75/16 lub 33/12,5/15. Średnica większa niż 84cm nie wejdzie mi w nadkola bez cięcia blach, obecnie mam 80cm i niewiele zapasu.
tomi napisał(a): jak staje się na krawędzi 10metrowego urwiska i gość w żółtej kamizelce z napisem sędzia mówi " tam trzeba zjechać !!!! a tu możecie się zapiąć ........"
O kurde, a mnie nikt nigdy nie mówił, żeby się zapinać :mrgreen: Zresztą czasem i tak by nie było do czego.


Autor postu otrzymał pochwałę
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: lift all up.

Postprzez tomi » 22 lis 2012 09:02:05

jrzeuski napisał(a):O kurde, a mnie nikt nigdy nie mówił, żeby się zapinać Zresztą czasem i tak by nie było do czego.


mówiąc urwisko chodziło mi o pionową ścianę o wysokości 10m
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/spac ... 53752.html
foto 3 z 4


a nie coś takiego
http://www.google.pl/imgres?start=108&h ... s:100,i:43
TYLKO V8 !!!

EKIPA ŚLĄSKA
Avatar użytkownika
tomi
Guru
Guru
 
Posty: 829
Obrazki: 0
Dołączył(a): 09 gru 2009 08:07:36
Lokalizacja: Mysłowice
Pochwały: 2
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Sport 1996-1998

Re: lift all up.

Postprzez jrzeuski » 22 lis 2012 09:09:57

Ja miałem na myśli coś pośredniego, ale bliżej tego pierwszego. Takie, że nie ma szans zatrzymać się w trakcie zjazdu, który odbywa się ruchem jednostajnie przyspieszonym. I nie należy próbować użyć pedału hamulca pozostawiając kontrolę prędkości autopilotowi zwanym również reduktorem a samemu skupić się na prawidłowym podejściu do lądowania ;-) Bo kolejna próba byłaby możliwa dopiero po wizycie w zakładzie blacharskim :D
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: lift all up.

Postprzez RudeBoy » 22 lis 2012 12:30:58

icam...
Zainteresuj się gumami
Rozumie, że mają być nalewki.

Insa Turbo Sahara
Insa Trurbo Dakar

Tu sobie możesz pooglądać i kupić...
http://www.opony-4x4.pl/


Autor postu otrzymał pochwałę
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: lift all up.

Postprzez icam87 » 22 lis 2012 13:44:39

ojciec teraz to TY mi do myślenia dałeś...
Bighorn+ MT 762 :-) piękne są i w miarę uniwersalne z opisu... nie wiem jak w praktyce
icam87
 

Re: lift all up.

Postprzez sylwian70 » 22 lis 2012 18:30:40

icam87 prześledziłem wątek i wszyscy ci radzą prawidłowo :>: a to dlatego że znają tą markę i na własnych błędach poznali-najpierw zrób lift min.2 cale potem opony.Żebyś nie kupował dwa razy to zapomnij o bieżnikowanych.Opony niech mają szerokość minimum 265mm no i 32 cale bo na mniejszych będziesz się tropił.Od frontery w terenie nie oczekuj zbyt wiele ale miej świadomość że jest dzielna podobnie do innych rasowych terenówek :wink:
sylwian70
 

Re: lift all up.

Postprzez FROTERKA » 23 lis 2012 12:32:43

icam87 napisał(a):co do jazdy z kimś to naprawdę bardzo bardzo chętnie.

naprawdę bardzo chciałbym aby ktoś doświadczony trochę techniki mi objasnil...

córka i tak rzadko mnie widzi... czekam na jakieś wolne... wtedy może czegoś się naucze przy was...

Ekipa wielkopolska jeździ
viewtopic.php?f=138&t=13498
Bierz żonę, córkę i już.
...ja w tym czasie trochę pośpię, tym bezruchem się napieszczę...

Tak, mężczyźni jeżdżą lepiej niż kobiety. Ale ilu potrafi prowadzić auto w szpilkach...

Ogranicza mnie tylko pojemność i maksymalny moment obrotowy!

Po pierwsze: opony, po drugie: opony, po trzecie... kierowca !

Obrazek
Avatar użytkownika
FROTERKA
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 6111
Dołączył(a): 12 sie 2007 15:54:07
Lokalizacja: Poznachowice Górne
Pochwały: 10
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: lift all up.

Postprzez icam87 » 23 lis 2012 13:57:00

dziękuje Gosiu :-) za link.
wracając do tematu na forum często pada słowo polibusze... warto zainwestować w komplet na auto ? doprowadzan je narazie do stanu użyteczności ostatni właściciel chyba o auto nie dbał. dodam ze tnie lewą oponę od środka a w dodatku zauważyłem ze koła są w pozycji /\
icam87
 

Re: lift all up.

Postprzez RudeBoy » 23 lis 2012 14:02:19

No jak masz tuleje wywalone to trzeba powymieniać.
Polibusze jest ok.. ale nie kupuj twardego. Bo się robią taczki z auta.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: lift all up.

Postprzez icam87 » 23 lis 2012 15:03:37

POLIURETAN
Kolor CZERWONY - twardość ok
80 ShA - elementy
zawieszenia mają twardość
zbliżoną do oryginalnych
tulei metalowo-gumowych.
Wytrzymałość POLIURETANU
cena za komplet na całe auto to 385 zł

WARTO ? Czy jednak coś innego

-- Dodano 23 lis 2012 15:11:22 --

Znalazłem też te

Polibusze Pomaranczowe
Twardość 65 ShA
Model: Opel Frontera A Rok:
1991 - 1995.

cena 400
icam87
 

Poprzednia strona

Powrót do Motanie Fronter



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron