przez marcints » 26 lip 2012 14:07:03
owszem jest 5 śrub ,ale mysle ze to dla kazdego zaden problem napewno mozna dostac taki sam wzór felg na 5 i 6 otworów lub to co robiłem kiedys wiercic nowe otwory w piastach uaza zeby było 6 . Jezdziłem mostami z uaza na felgach patrola i zadnego bicia nie było ni nic tylko trzeba dobrze wymierzyc lub dac komus kto sie zna zeby to zrobił a i tarcze mozna równiez załozyc na mosty uaza co wiecej sa patenty blokad do uaza ze sprzegiełiek pias przednich . A sam teraz zaczynam prace nad "zwolnicami" (mają dac tylko przeswit nie zmieniac przełozenia) do mostów uaza cos ala afgan z tym ze do zwykłych mostów .
-- Dodano 26 lip 2012 15:16:50 --
a co do techniki mostów ja tam zastrzezen nie mam moze tylko tyle ze mają mały skret ,ale ograniczniki oryginalne trzeba zostawiac bo inaczej sie przeguby sypią . Jezdze z kolegą na rajdy od zawsze na mostach uaza juz 4 lata silnik 1,6 gtd 90 koni reduktor samurai1.3 skrzynia od kaczki a wczesniej zestaw omega 2.0 czyli to co we frocie ze skrzynia i reduktor samurai i ani razu nie zarznelismy mostu opony kiedys simex 31x10,5 r 15 teraz kumho kl 35x12,5 r 15 , tylko co trzeba robic?! usunąc łozysko podtrzymujace wałek ataku na koncu od str talerza to małe bo nic ono nie daje a tylko robi syf jak sie rozpadnie bo wpada w talerz i atak, kolega tylko w taki sposób katował uaza po usunieciu łozyska spokoj , a pozatym ceny czesci do uaza są smiechowe i wszedzie tego pełno gaz uaz zuk (z tym ze zuk ma 2 satelity co znacznie osłabia wytrwałosc mostu dlatego lepiej stosowac 4 satelitowe dyfry)