Witamy ! |
---|
|
Stabros napisał(a):Witam...
Po przejechaniu jednej trasy off w aucie mam piaskownice i kurzawkę bo nie ma filtra kabinowego.
Macie może jakiś pomysł jak go zmotać?
Balkandriver napisał(a):
Oj , sorry, nie sprawdziłem, czy wolnego stanu jesteś, bo kur****a nie popieram.
BALKANDRIVER
Balkandriver napisał(a):... i używasz je na wejściu do zasysania powietrza...[BALKANDRIVER
ali napisał(a):Balkandriver napisał(a):
Oj , sorry, nie sprawdziłem, czy wolnego stanu jesteś, bo kur****a nie popieram.
BALKANDRIVER
Oj, używamy zapożyczeń
Stabros napisał(a): A to wejście to tylko te kratki w podszybiu czy są jeszcze jakieś inne niewidoczne "gołym" okiem?
Balkandriver napisał(a):Tak, to te kratki w podszybiu. BALKANDRIVER
jrzeuski napisał(a):Znajdź i przeczytaj wątek o motaniu filtra kabinowego Pończocha w kratkach to kijowe rozwiązanie, ale za to banalnie proste.
Stabros napisał(a):[Pończocha mnie tak nie "podnieciła" jak koledze B mogło by się wydawać
Stabros napisał(a):...ale wiedza że wlot powietrza to tylko kratki w podszybiu daje szanse że bez wielkiego rozkręcania można samemu coś uleprzyć.
Stabros napisał(a):Balkandriver napisał(a):... i używasz je na wejściu do zasysania powietrza...[BALKANDRIVER
A to wejście to tylko te kratki w podszybiu czy są jeszcze jakieś inne niewidoczne "gołym" okiem?
Odoll napisał(a):tak na prawde to wlot jest właśnie niewidoczny gołym okiem , kratki są 3 (trzy ) czwarta jest zaślepiona i właśnie pod nią jest "kominek" z wlotem powietrza do kabiny.
RudeBoy napisał(a):Odoll napisał(a):tak na prawde to wlot jest właśnie niewidoczny gołym okiem , kratki są 3 (trzy ) czwarta jest zaślepiona i właśnie pod nią jest "kominek" z wlotem powietrza do kabiny.
Dokładnie.
Dopiero na ten metalowy kominek w podszybiu jest sens motać jakiś filtr.
Stabros napisał(a):Oj, czy to wszystkie niespodzianki?
NieStabros napisał(a):Oj, czy to wszystkie niespodzianki?
jrzeuski napisał(a):NieStabros napisał(a):Oj, czy to wszystkie niespodzianki?
Do tego kominka nie dostaniesz się od góry chyba, że flexem bo wlot zasłania blacha karoserii. Dlatego filtr trzeba motać od dołu, po wyjęciu wentylatora.
brum napisał(a):odkręcasz schowek i masz dostęp do kanału nawiewowego od dmuchawy. Ja na tym kanale założyłem kratkę z pończochą, wymiana polega na wysunięciu i zmianie pończochy, a później wsunięciu w kanał.
jrzeuski napisał(a):...wygodnie jest wymontować fotel pasażera, żeby móc się położyć na podłodze...
Balkandriver napisał(a):Niee, no, Jacku - kładzie tam koleżankę. Ona zakłada pończochę nad wentylator, a żeby równowaga w przyrodzie nie została zwichnięta ..........................
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości