Witamy !



Progi

Wszystko o przeróbkach Frontery

Re: progi

Postprzez jrzeuski » 07 maja 2012 20:24:29

To będą do ramy trzymać 4 śruby, żeby wygiąć blachę, to najpierw musiałoby je wyrwać :shock: Usztywnienie to jest potrzebne łącznikom progów z blachą mocującą do ramy i będzie takowe.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: progi

Postprzez lala m » 07 maja 2012 22:22:11

dokładnie tak,ważniejsze niż grubość blachy są zastrzały idące od rurek do blach mocujących to one przejmują większy ciężar aniżeli blachy mocujące przy podnoszeniu,jutro sprawdze dokładnie ale bodajże 6mm.Tez jeżdziłem dłuższy czas bez progów bo te oryginalne zaraz wywaliłem jak kupiłem auto wiec od nowa musiałem wszystkie otwory przegwintować.
lala m
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 256
Dołączył(a): 22 sie 2007 19:57:33
Lokalizacja: okolice Poznania
Pochwały: 1
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Progi

Postprzez Semir » 28 lut 2013 14:28:10

Na pewno wielu już to przerabiało wiec jak w temacie ma ktoś zrobione progi pod HL jeśli tak to :

Jaki materiał (rura, profil, wymiary, grubość scianki)

Czy były testowane jak są zamocowane (spawane czy kręcone)

Mnie interesują do Frotki B long, ale każde ingo się przyda. Jakiś projekt opis mile widziane.

Osobiśnie na necie widziałem pare konstrukcji i wydaje mi się iż progi nie powinny zbyt bardzo wystawać po za autko (jak się nie myle chodzi też o kąt rampowy). ale tak aby dało się na min stanąć.

Myślałem o profilu przymocowanym w miejsce orginalnych progów i pospawaną rurą grubościenna połączoną w ok 4 miejscach kawałkami rury lub profilu.

Ewentualnie przykryś np. blachą zwykłą lub ryflowaną. Zwyłą będzie taniej ale ryflowana lepiej wygląda.
EKIPA ŚLĄSKA
Obrazek
Avatar użytkownika
Semir
Alchemik
 
Posty: 4249
Obrazki: 0
Dołączył(a): 08 kwi 2011 11:38:11
Pochwały: 17
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Progi

Postprzez Stabros » 20 kwi 2013 10:15:59

Właśnie byłem w hurtowni rur oglądać co wybrać
i powiem Tobie że rura 1,5" o ściance 4,5 mm będzie idealna
wizualnie wydaje się być nie za gruba i nie za cienka.
Poza tym nie będzie zbyt ciężka a wygląda na to że będzie dość wytrzymała.

Myślę ze łącznikiem między ramą a progiem powinna być ta sama rura.
Będzie trzeba te łączniki puścić pod kątem w dół od ramy i potem w pewnym miejscu wygiąć w górę
tak aby próg mógł odpowiednio wystawać w bok auta ale aby nie za bardzo wystawał w dół.

Myślę że progi nie powinny odstawać w dół więcej niż potrzeba dla ochrony za to na boki bym się zastanawiał ile mają odstawać.
Załóżmy że masz koła lekko odsadzone np. 30mm to dobrze by było aby progi z tymi kołami współpracowały
gdy będziesz ocierał się autem po jakimś zboczu. Auto wówczas prześlizgnie się na boku opony a potem po progu a nie po drzwiach.

Jeśli chodzi o przykrycie to bym się nie bawił w takie "ozdóbki" które będą tylko syf gromadziły.
Szczególnie od spodu skąd będzie trudno go usuwać.

PS
Rura na którą się na początku nastawiłem ma 2"/6,3mm waży 8kg/1m.
Załóżmy że na stronę potrzeba 2,5 metra (rura progu + rury odchodzące do ramy jako mocowanie)
oraz jakiś sposób mocowania do ramy np. blachy lub ceowniki + śruby to daje ponad 20 kg na stronę :!:
___________
Pozdrawiam
Stabros
Starszy Nałogowiec
Starszy Nałogowiec
 
Posty: 353
Obrazki: 19
Dołączył(a): 29 sty 2012 21:04:15
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 1
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: Progi

Postprzez Semir » 20 kwi 2013 21:58:32

Z uwagi na za istniały rozwój sytuacji nie wiele mi się to przyda, nie mniej jednak dziękuje za odpowiedź może się to komuś przyda lub mojej osobie w przyszłości
EKIPA ŚLĄSKA
Obrazek
Avatar użytkownika
Semir
Alchemik
 
Posty: 4249
Obrazki: 0
Dołączył(a): 08 kwi 2011 11:38:11
Pochwały: 17
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Progi

Postprzez Edi066 » 03 wrz 2014 07:03:51

Odświeżę troszku temat...
Przymierzam się do wykonania progów...materiał jaki wybrałem to :

Progi - rura fi 50x5 bez szwu
Wsporniki (łączenia progów z ramą) - rur fi 38x4,5 bez szwu.

Rury podegnę w odpowiedni sposób i pospawam - tu nie ma problemu...Zastanawia mnie tylko połączenie tego z autem : blacha i po cztery śruby , czy spawać do ramy ?Jak macie to rozwiązane ?Nadmienię , że nie mam hi-lifta i (narazie) i potrzebuję progów do ochrony bocznej karoserii...
Nissan Patrol 4.2
[..........................] 70%
Avatar użytkownika
Edi066
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 289
Obrazki: 20
Dołączył(a): 20 lip 2011 12:53:08
Lokalizacja: Nowa Dęba
Pochwały: 1
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Progi

Postprzez jrzeuski » 03 wrz 2014 07:24:56

Edi066 napisał(a):Progi - rura fi 50x5 bez szwu
Za gruba ścianka, niepotrzebnie zwiększa masę :<: Spokojnie wystarcza 2,5.
Wsporniki (łączenia progów z ramą) - rur fi 38x4,5 bez szwu.
Wspornik powinien być dużo mocniejszy niż rura. I moim zdaniem ładniej wygląda jak jest tej samej średnicy.
Rury podegnę w odpowiedni sposób
Jakbyś miał bodylift to nic giąć nie trzeba i można wsporniki puścić na wprost do ramy.
Zastanawia mnie tylko połączenie tego z autem : blacha i po cztery śruby , czy spawać do ramy ?Jak macie to rozwiązane ?
Blacha i śruby. Jedyny problem to to, że blachy mam fabryczne i one są za cienkie. Podginają się, bo otwory na śruby są ze sporym zapasem. Musiałem zatem w zgrzewie progu wyciąć łuki na wsporniki, bo się opierały przy :hilift: Gdybym to wiedział wcześniej, to bym sobie wyciął nowe blachy z #8 i powiercił je dokładnie pod wymiar śrub.

Spawanie do ramy jest do przyjęcia, ale jakbyś potem chciał coś robić z progami w karoserii, to będzie przeszkadzać. Nie pamiętam dokładnie, ale w B rury chyba trzymają się tylko na 2 wspornikach a nie w 3 jak w A. W tej sytuacji poszedłbym chyba jednak w spawy (wspornik na przód, środek, tył).
potrzebuję progów do ochrony bocznej karoserii...
Im dalej odstawisz rurę od ramy, tym mocniejszy musisz dać wspornik (zasada dźwigni się kłania). W B rama jest szersza i dużo bliżej progu niż w A, więc wsporników krótszych potrzeba, ale zwróć uwagę, że z przodu rama "ucieka" w głąb i tam wspornik musi być najmocniejszy.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Progi

Postprzez Edi066 » 03 wrz 2014 07:45:41

jrzeuski napisał(a):Edi066 napisał(a):
Progi - rura fi 50x5 bez szwu
Za gruba ścianka, niepotrzebnie zwiększa masę Spokojnie wystarcza 2,5.


Mam do wyboru takie :

Rura FI 42,4x3,2
Rura FI 48,3x2,6
Rura FI 48,3x4 (szew)
Rura FI 50x2 gat.E235+N
Rura FI 50x5 DIN 2393
następne są powyżej fi 60 , ale to już za grube...

jrzeuski napisał(a):Wsporniki (łączenia progów z ramą) - rur fi 38x4,5 bez szwu.
Wspornik powinien być dużo mocniejszy niż rura. I moim zdaniem ładniej wygląda jak jest tej samej średnicy.


stąd scianka 4,5 + zastrzał dospawany do niej połączony z blachą mocującą...(ale może faktycznie użyję tej samej co do progów)

jrzeuski napisał(a):Nie pamiętam dokładnie, ale w B rury chyba trzymają się tylko na 2 wspornikach a nie w 3 jak w A. W tej sytuacji poszedłbym chyba jednak w spawy (wspornik na przód, środek, tył).


A co z wierceniem ramy coby przykręcić wspornik pośrodku (tak na wysokości belki między drzwiami) ? Nie osłabi do konstrukcji ramy ?
Nissan Patrol 4.2
[..........................] 70%
Avatar użytkownika
Edi066
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 289
Obrazki: 20
Dołączył(a): 20 lip 2011 12:53:08
Lokalizacja: Nowa Dęba
Pochwały: 1
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Progi

Postprzez ali » 03 wrz 2014 07:49:56

Edi066 napisał(a):A co z wierceniem ramy coby przykręcić wspornik pośrodku (tak na wysokości belki między drzwiami) ? Nie osłabi do konstrukcji ramy ?


Raczej nie osłabi, ale aby mocno skręcić to śrubami musiałbyś wstawić tuleje do ramy aby jej nie zgniatało.
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: Progi

Postprzez Edi066 » 03 wrz 2014 07:56:38

ali napisał(a):le aby mocno skręcić to śrubami musiałbyś wstawić tuleje do ramy aby jej nie zgniatało.


Ale jak ? :niewiem: trzeba by wywiercić obok większe otwory , wstawić w nie tuleje i przesunąć na otwory pod progi.Nastepne zaspawać te pierwsze , albo wywiercić od razu większe otwory i wspawać w nie tuleje...
Nissan Patrol 4.2
[..........................] 70%
Avatar użytkownika
Edi066
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 289
Obrazki: 20
Dołączył(a): 20 lip 2011 12:53:08
Lokalizacja: Nowa Dęba
Pochwały: 1
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Progi

Postprzez ali » 03 wrz 2014 08:07:31

Edi066 napisał(a):
ali napisał(a):le aby mocno skręcić to śrubami musiałbyś wstawić tuleje do ramy aby jej nie zgniatało.


Ale jak ? :niewiem: trzeba by wywiercić obok większe otwory , wstawić w nie tuleje i przesunąć na otwory pod progi.Nastepne zaspawać te pierwsze , albo wywiercić od razu większe otwory i wspawać w nie tuleje...

Tu raczej chodzi o to trzecie mocowanie które chcesz zrobić, więc sposób wybierzesz pewnie taki jaki będziesz w stanie zrobić. Też planuje robić takie "progi" ale spróbuję zrobić je na tych dwu mocowaniach (tylko kiedy znajśc na to czas ? :niewiem: ) .
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: Progi

Postprzez jrzeuski » 03 wrz 2014 08:41:46

Edi066 napisał(a):Mam do wyboru takie :

Rura FI 42,4x3,2
Rura FI 48,3x2,6
Rura FI 48,3x4 (szew)
Rura FI 50x2 gat.E235+N
Rura FI 50x5 DIN 2393
następne są powyżej fi 60 , ale to już za grube...
Ja mam 7/4", czyli coś koło 45mm. Optycznie super (fotki gdzieś tu znajdziesz). Ścianka 2,6 a we wspornikach 3,2. Z tych co masz do wyboru to wziąłbym 48,3x2,6 na główne rury i 48,3x4 na wsporniki.
jrzeuski napisał(a):Wspornik powinien być dużo mocniejszy niż rura. I moim zdaniem ładniej wygląda jak jest tej samej średnicy.

stąd scianka 4,5 + zastrzał dospawany do niej połączony z blachą mocującą...(ale może faktycznie użyję tej samej co do progów)
Też dałem zastrzały, ale ja mam proste wsporniki, więc są od góry. Jak dasz wsporniki ala fabryczne (wygięte w dół pod progiem) to zastrzał Ci wyjdzie od dołu i niewiele pomoże a za to idealnie błoto będzie zbierał.
A co z wierceniem ramy coby przykręcić wspornik pośrodku (tak na wysokości belki między drzwiami) ? Nie osłabi do konstrukcji ramy ?
No i właśnie dlatego jest to powód do spawania do ramy. A wiadomo, że nie ma sensu jednego spawać a pozostałych przykręcać, więc wtedy już wszystkie na stałe.
Z tym, że z tego co oglądałem u Szymona, to umiejscowienie fabrycznych wsporników w B nie jest głupie i powinno spokojnie wytrzymać :hilift: przy odpowiednio wytrzymałym wsporniku. Brak wsporników na końcach powoduje ryzyko, że jakiś pniak się zaklinuje między kołem a wspornikiem i rozwali próg. Ja nie miałem warunków, żeby zagiąć końce rur w kierunku ramy a to by wyeliminowało ten problem.

W A przedni wspornik jest przy początku rury i ma to sens, bo przód jest ciężki, więc bez wspornika w tym miejscu podstawienie HL na końcu rury spowodowałoby jej wygięcie. Czasami auto jest tak wklejone miedzy drzewami, że wybór miejsca podstawienia HL jest ograniczony, więc dobrze jest jak auto znosi :hilift: w każdym punkcie rury. W B można to rozwiązać dając dodatkową rurę od końca głównej rury do wspornika zamiast robić nowe mocowanie do ramy.

Środkowy wspornik powinien być w wierzchołku kąta rampowego, ale ani w A ani w B nie ma go w tym miejscu fabrycznie :( Decydując się na opcję spawania do ramy warto dać go właśnie tam.

Tylny wspornik w A jest podobnie jak w B, czyli dość daleko od końca rury. Bliżej się nie da, bo jest tam mocowanie drążka mostu. Ze względu jednak na mniejszy ciężar tyłu rura się nie wygina przy podnoszeniu i nie trzeba kombinować ze wzmocnieniem jej. W opcji spawania wsporników do ramy najlepieć dać go tak daleko jak się da bez kolizji z drążkiem.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Progi

Postprzez adrianee36 » 03 wrz 2014 14:40:01

zdradze tajemnice ze blublu ma w montereyu progi na jakiejs obejmie bez ingerencji w rame, i wytrzymuja 4 dorosłe osoby i nic sie nie urywa ani nie gnie.
Avatar użytkownika
adrianee36
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3030
Obrazki: 3
Dołączył(a): 24 lis 2010 21:36:46
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 9
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Progi

Postprzez Semir » 03 wrz 2014 14:44:27

Jak pisze Adrian ktoś już pisał o patencie takiej U kształtnej obejmy skręcanej chyba na dwie śruby. Takie uchwyty w 3 miejscach i pewnie da radę.

Temat ciekawy bo jak zrobię progi u siebie to też będę robił takie progi. Chcę aby były trochę wysunięte aby można własnie było stanąć na nich.
Wygodniej też jak się ma bagażnik i do wsiadania.
EKIPA ŚLĄSKA
Obrazek
Avatar użytkownika
Semir
Alchemik
 
Posty: 4249
Obrazki: 0
Dołączył(a): 08 kwi 2011 11:38:11
Pochwały: 17
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Progi

Postprzez jrzeuski » 03 wrz 2014 14:47:33

Ale to nie ma wytrzymać 4 osób, czyli jakieś 300-350kg tylko :hilift: ,tzn. parę razy więcej. W skrajnym przypadku nawet ponad 2 tony, jeśli najpierw trzeba odkleić auto z błota. Ja już raz skakałem po HL, żeby podnieść Frotę zaczepioną o jakiś niewidoczny korzeń w bagnie. Rury (notabene polecone przez Ciebie) wytrzymały :>:
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Progi

Postprzez Jake » 29 cze 2015 03:26:21

Szybkie pytanko. Jak mocuje sie taki progi do Frontery?
http://img04.allegroimg.pl/photos/orygi ... 5471926405
To chyba jest oryginał, albo jakis semi-oryginał, bo duzo frotek z takimi progami widziałem.
Trzeba wiercic otwory w ramie, czy moze cos jest oryginalnie?
I drugie pytanie: Łatwo wywalic te plastikowe idiotyczne wstawki?
Isuzu Trooper 3.1D 1997
Toyota 4-Runner 3.0V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Starszy Guru
Starszy Guru
 
Posty: 979
Dołączył(a): 20 sty 2015 01:39:51
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 10
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Progi

Postprzez Odoll » 29 cze 2015 05:21:56

To są oryginały od longa i są fabryczne dziury na to w ramie a te idiotyczne wstawki po prostu idzie oderwać .
Problem z tymi progami jest taki że są z szajs metalu i w terenie bardziej mogą zaszkodzić niż pomóc :<: podnoszenie za nie hi-liftem odpada , zaraz się pogną :dupa: ale do bulwarówki się nadadzą ;)
Kupiłem bordo frote,
kupiłem bordo frote,
bende se nią jeździł,
lasem polem błotem.
Avatar użytkownika
Odoll
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 2978
Obrazki: 2
Dołączył(a): 22 maja 2010 10:00:37
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 10
Województwo: Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Progi

Postprzez Jake » 29 cze 2015 12:18:53

Bardzo dzieki za odpowiedz.
No to mnie zasmuciles :( Przeprawówki z mojej robic nie bede, ale liczylem, ze skoro progi sa montowane w rame, a nie tak jak w B na malutkich blaszkach to beda sie nadawac jako ochrona nadwozia w terenie albo pod hilifta. No coz, dam im szanse i zobaczymy czy beda az tak do kitu.
Isuzu Trooper 3.1D 1997
Toyota 4-Runner 3.0V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Starszy Guru
Starszy Guru
 
Posty: 979
Dołączył(a): 20 sty 2015 01:39:51
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 10
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Progi

Postprzez jrzeuski » 29 cze 2015 12:49:09

Wygną się od razu jak się na nich powiesisz na garbie, to taki sam szajs jak fabryczny kangur :glaszcze: Dobrze będzie jak wygną się tylko trochę a nie tak, że drzwi nie otworzysz. Za to równie łatwo będzie je wyprostować solidnym młotem lub skacząc po nich :) Jak chcesz za nie dźwigać Frotę, to wytnij rury, zostaw same wsporniki i dospawaj do nich konkretną rurę. Wsporniki są wytrzymalsze niż rury, ale najlepiej odciąć je też i zamiast nich dać solidniejsze. Wtedy ani teren ani :hilift: nie będą progom zagrażać. Ja mam właśnie tak zrobione, z fabrycznych progów zostały tylko blachy mocujące do ramy. Chociaż szczerze mówiąc trzeba było dać nowe, z grubszej blachy, bo trochę się poddają jak auto dobrze wklejone i po :hilift: trzeba skakać, żeby je odkleić.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Progi

Postprzez Jake » 29 cze 2015 18:45:19

Myslalem o wyspawaniu calych progów od zera, ale kosztowo wyglada to nieciekawie. Wsporniki trzeba robic na giętarce do rur, spawać nie umiem i nie mam warunków, wiec musialbym znalezc kogos kto to dla mnie zrobi. A to tez kasa. Te oryginały dorwałem prawie za darmo, a ostatnio budżet cieniutki... No nic. Najwyzej pojezdza do pierwszego tragicznego wygięcia, a nastepne zrobi sie lepiej jak będzie więcej funduszy.
Isuzu Trooper 3.1D 1997
Toyota 4-Runner 3.0V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Starszy Guru
Starszy Guru
 
Posty: 979
Dołączył(a): 20 sty 2015 01:39:51
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 10
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Motanie Fronter



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron