przez jrzeuski » 16 gru 2019 13:05:16
Poradzili sobie tak jak przy lifcie z przełożeniem sworznia z podkładką, bo to jest praktycznie to samo tylko trzyma geometrię koła przy pracy zawiasu. Półoś ma zapas pracy na długość w kielichu dlatego przy zejściu koła na dół nie wyrywa jej stamtąd. Podobnie jest z kątami przegubów aczkolwiek przy lifcie 3" bez opuszczenia mostu zdarza się, że półoś wyłamie kielich. Także jak chcesz iść w 4", to most w dół obowiązkowo. Dolnego wahacza ruszać nie trzeba, choć przydałoby się go wydłużyć, żeby nie zmniejszał się rozstaw kół. To jednak spowoduje ryzyko, że półoś zrobi się jednak za krótka.
Ale i tak głównym problemem będzie układ kierowniczy. Już przy 3" nie sposób znaleźć końcówki drążka, która by się nie wyginała na wykrzyżu. Próbowałem opcję z końcówką od góry, ale nie da się tak jeździć po czarnym. Zbieżność nijak się nie trzyma. Trzebaby jakoś podnieść ramię zwrotnicy, ale to oznacza budowę zupełnie nowej zwrotnicy. Alternatywą jest opuszczenie całego układu kierowniczego, co też jest trudne zwłaszcza, że przy BL kolumna zrobi się za krótka.
No mud, no funFrota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition naprawy i motanie Frotek SMS/PW/email/czat.