Strona 21 z 29

Re: [A 2.2] Swap X22XE na 3.0 V6 X30XE Omega B

PostNapisane: 01 wrz 2013 11:39:50
przez RudeBoy
Semir napisał(a):Przez moment chodziło mi pogłowie kupić sporta A i wsadzić 4.0 tylko z jeepa. Problem jest taki, że słono bym zapłacił bo u mnie w garażach nie ma możliwości zrobienia czegoś takie, sam też nie mam na tyle wiedzy by się tego podjąć więc takie pomysły na razie odpuszczam. Jestem jednak ciekaw jakie wrażenia by był w takim autku.


Byłby to słaby pomysł.
Silnki 4.0 jeepa jest zajebisty ale tylko wtedy gdy jest razem z automatem.
Poza tym silnik jest żeliwny i waży 2 razy tyle co 2.0.
Jest potężnie długi 6 garów w rzędzie. Nie wciśniesz tego do froty za łatwo.

Re: [A 2.2] Swap X22XE na 3.0 V6 X30XE Omega B

PostNapisane: 01 wrz 2013 11:48:19
przez Szarbia
V8 M60 ledwo wlezie do Froty a wiec z R6 bedzie problem. Bez ciecia grodzi sie nie obejdzie.
Na razie co mi przychodzi do glowy to jedyny mocny V6 jest z 350Z (280-300KM) ale on troche drogi jest no i adapter do skrzyni trzeba.

Re: [A 2.2] Swap X22XE na 3.0 V6 X30XE Omega B

PostNapisane: 01 wrz 2013 11:51:30
przez Semir
Dla tego ten pomysł dość szybko uciekł z mojej głowy i stwierdziłem, że to nie jest na pewno na moją kieszeń, a sam w stanie zrobić tego nie jestem. Może kiedyś, może ktoś.

Re: [A Long] 2,4 a 2,0 skrzynia biegów

PostNapisane: 28 wrz 2013 19:56:15
przez MickeyLET
odpaliła jeździ, niemam pojęcia czemu u mnie silnik wyszedł bliżej niż u ciebie (lewarki mam na miejscu, wały pasują) a czujnika temp niezapne miedzy glowicami :) kolektory musiałem przerabiać i główną wode również, wielkie dzięki za pomoc ;)

-- Dodano 28 wrz 2013 19:58:31 --

odpaliła jeździ, niemam pojęcia czemu u mnie silnik wyszedł bliżej niż u ciebie (lewarki mam na miejscu, wały pasują) a czujnika temp niezapne miedzy glowicami :) kolektory musiałem przerabiać i główną wode również, wielkie dzięki za pomoc ;)

Re: [A Long] 2,4 a 2,0 skrzynia biegów

PostNapisane: 28 wrz 2013 19:59:22
przez brum
jak jeździ?

Re: [A Long] 2,4 a 2,0 skrzynia biegów

PostNapisane: 28 wrz 2013 20:08:39
przez MickeyLET
w porównaniu to 2,4 który miał zapchany na maxa katalizator, i podejrzewam jakieś 90koni, to jest przepaść :) w zupełności mi w tym nadwoziu wystarczy (na jakiś czas ;) )

Re: [A Long] 2,4 a 2,0 skrzynia biegów

PostNapisane: 29 wrz 2013 12:55:30
przez MickeyLET
a po maską wyszedł mi niezły bałagan (tona węży i kabli, ale w tym przypadku ciężko było coś pochować)

Obrazek

-- Dodano 29 wrz 2013 12:59:29 --

aa, calkiem wyciagam ten zestaw ze sprezynami i wtedy montuje te z B już rozumie :)

Re: [A Long] 2,4 a 2,0 skrzynia biegów

PostNapisane: 29 wrz 2013 14:50:36
przez brum
u mnie silnik jest bardziej z przodu. długi dolot nie zmieścił by się.

Re: [A Long] 2,4 a 2,0 skrzynia biegów

PostNapisane: 29 wrz 2013 15:44:38
przez MickeyLET
i właśnie tego cudu nad wisłą nierozumiem :D czemu u ciebie wyszło inaczej na takiej samej skrzyni :) jakbym przesunął skrzynie 4cm w przód to lewarek od reduktora by stukał po radiu w pozycji 4x4, niewspomne o przerabianiu dwóch wałów pędnych (widać mam dłuższego longa heh ;) )

Re: [A Long] 2,4 a 2,0 skrzynia biegów

PostNapisane: 29 wrz 2013 18:45:07
przez bloodsuckin
Spoko :>:
BTW. Świetna robota, zgłoszę się jak będę coś swapował ;)

Re: [A 2.2] Swap X22XE na 3.0 V6 X30XE Omega B

PostNapisane: 05 lis 2013 16:12:53
przez grzesiu911
Brum, jak szukałeś Omegi, to tylko ze skrzynią manualną? Bo chyba w automacie jest sprzęgło hydrokinetyczne a w manualu zwykłe, tak? A może nie ma najmniejszego znaczenia, jakie będzie sprzęgło w silniku swapowanym?

Re: [A 2.2] Swap X22XE na 3.0 V6 X30XE Omega B

PostNapisane: 05 lis 2013 16:40:37
przez brum
Ja miałem automat. Trzeba kupić zamach z Omy- dwumas, lub z Vectry 2.6 zwykły zamach.

Re: [A 2.2] Swap X22XE na 3.0 V6 X30XE Omega B

PostNapisane: 07 lis 2013 11:38:28
przez filarm
Omega z automatem ma zamach na 135 zębów manual to na pewno dwumasa-wiem bo sam szukałem tego dość długo dla siebie...nowe kosztuje ponad 800zł używka ok 150zł ale jest loteria co do stanu technicznego....

Re: [A 2.2] Swap X22XE na 3.0 V6 X30XE Omega B

PostNapisane: 07 lis 2013 15:24:11
przez brum
dlatego się wkłada zwykłe koło

Re: [A 2.2] Swap X22XE na 3.0 V6 X30XE Omega B

PostNapisane: 07 lis 2013 17:36:44
przez filarm
Zwykłe z omegi ma chyba cos kolo 80-kilka zębów...ja dorwałem dwumasowe koło w dość dobrym stanie używke :D docisk z omegi, tarcza z froty

Re: [A 2.2] Swap X22XE na 3.0 V6 X30XE Omega B

PostNapisane: 07 lis 2013 17:58:24
przez brum
Jak może mieć mniej jak rozrusznika ten sam?
Zresztą bierze się zamach od vectry, a sprzęgło od Froty.

Re: [A 2.2] Swap X22XE na 3.0 V6 X30XE Omega B

PostNapisane: 09 lis 2013 15:21:12
przez filarm
Ja mam zamach z omy sprzęgło z froty. Jak szukałem koła to w kilku aukcjach na allegro gdzie były niby do v6 koła to jak goście liczyli zęby było koło 80 kilku zębów a moja tarcza z automata miała 135 i takie też mam koło...nie wiem nie wnikam ważne że już jest i pasuje...cały układ mam już spasowany i po testach "na sucho" poza autem sprzęgło działa... skrzynia biegów już jest pod autem tylko lekko dźwignąć i przykręcić noi czas na silnik :D

Re: [A 2.2] Swap X22XE na 3.0 V6 X30XE Omega B

PostNapisane: 27 lis 2013 07:39:17
przez Szarbia
Brum
Czy na tej trzeciej focie ze strony drugiej skrzynia jest w nominalnym polozeniu?
Widze tam dosc duzo miejsca ponad a planuje patrolowska. Moze by wlazla bez ciecia tunelu.

Re: Odp: [A 2.2] Swap X22XE na 3.0 V6 X30XE Omega B

PostNapisane: 27 lis 2013 07:58:22
przez brum
Jest przesunięta do tylu o ok 10cm. Wyjęta jest poduszka z belki i położona za belką.
I skrzynia jest przechylona na stronę reduktora.

Re: [A 2.2] Swap X22XE na 3.0 V6 X30XE Omega B

PostNapisane: 27 lis 2013 08:22:12
przez Szarbia
Dzieki.