przez matrix0070 » 07 sty 2011 11:43:45
Patrol jest idiotoodporny, to taki czołg, traktor. Ale bez przeróbek też niewiele może, a przeróbki typu (zawieszenia, opon...itd) są nieraz droższe niż do Froty. Patrol jest większy, cięższy, co nie zawsze znaczy że jest lepszy, ja mam Sporta B 2.2DTI lift 2 cale, lekkie poszerzenie, blokadę LSD i dobre opony (co jest podstawą!) Fedimy 31cali. To auto z odpowiednim kierowcą (jak już koledzy wspomnieli, bo najważniejsze to opony i kierowca w terenówce) naprawdę może nader wiele i przez ostatni miesiąc moja Frota sukcesywnie miło mnie zaskakuje w okolicznych lasach, polach czy krzakach. Może nie jest to mega hard off road ale z pewnością nie mogę jej zarzucić nic złego. Zwykła Frotka A na zimówkach wymiękała, Pajero long na zimówkach wymiękało a moja szła aż miło. Więc nie piszmy znów że Frotka to takie lipne auto. A ten kto ocenia że drążki to porażka... cóż... wg mnie odwrotnie, można bardzo ekonomicznie dla portfela podnieść autko.
Mati https://www.facebook.com/MatiWolakAuta są fajne... ale motocykle fajniejsze!!!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Frontera B Sport 2.2 DTI 99r. LSD, Lift 2", dystanse + "zimówki" Fedima Extreme Evolution 31"
Yamaha YZF-R6 05r.
WSK 125 KOS 86r.