Strona 66 z 141

Re: Opony

PostNapisane: 21 paź 2010 11:07:32
przez FROTERKA
mauser1984 napisał(a): potrzebuję połączyć opony letnie, zimowe i terenowe w dwóch kompletach opon.

u mnie wygląda to tak: letnie i w teren to jeden komplet ATeków a na zimę prawdziwe zimówki. Ja się na ATekach ślizgałam po śniegu, czego nie lubię ale są tacy, którzy w zimie jeżdżą na MTekach i sobie chwalą. Więc wszystko kwestią indywidualną.

Re: Opony

PostNapisane: 21 paź 2010 11:15:47
przez mpl
FROTERKA napisał(a):
mauser1984 napisał(a): potrzebuję połączyć opony letnie, zimowe i terenowe w dwóch kompletach opon.

u mnie wygląda to tak: letnie i w teren to jeden komplet ATeków a na zimę prawdziwe zimówki. Ja się na ATekach ślizgałam po śniegu, czego nie lubię ale są tacy, którzy w zimie jeżdżą na MTekach i sobie chwalą. Więc wszystko kwestią indywidualną.


Ja ostatni sezon przejeździłem na zimowych kumho KC-11 w zimie bardzo fajnie się sprawują, w lecie też, w terenie takim jak u Froterki w lesie dały radę - było sucho co prawda ale... no nie wiem, może to Ci coś pomoże. Aha, opony są miekkie dosyć łatwo uszkodzić na kamieniach ostrych.

Jedni twierdzą, że opona zimowa jak jest jeżdżona w ciepłe dni to traci swoje właściwości "zimowe". pożyjemy zobaczymy, śnieg ma u mnie padać na dniach : ) - co prawda na razie ma mtki założone ale kto wie może się skusze i założę zimówki - wtedy dam znać czy coś się pozmieniało.

Re: Opony

PostNapisane: 21 paź 2010 11:32:14
przez jrzeuski
Na głęboki sypki śnieg oraz błoto pośniegowe na asfalcie MTki są super. Raczej żadna zimówka im tu nie dorówna. Ale na ubitym śniegu albo mokrym asfalcie jest słabo, miejscami wręcz tragicznie. Zresztą podejrzewam, że nawet na zimówkach może nie być za wesoło na zakrętach, bo Frota generalnie ciężka jest, ale tył ma lekki i łatwo ucieka, więc lepiej nie próbować jeździć jak osobówką. Ja ostatniej zimy miałem 2 dzwony. W obu przypadkach do opon nie miałem zastrzeżeń, ale bezwładność Froty była po prostu trochę za duża, poszła bokiem i zabrakło centymetrów :cry2:

Re: Opony

PostNapisane: 21 paź 2010 17:30:04
przez JJKILLER
FROTERKA napisał(a):Jak coś jest do wszystkiego to zazwyczaj jest do :dupa:

Papier toaletowy jest do :dupa: a nie jest do wszystkiego :twisted: :mrgreen:

Re: Opony

PostNapisane: 21 paź 2010 20:11:05
przez STRUNA
Kolego, jak szukasz to ja znam taki dobry jeden model dobry na zimę, to się nazywa simex...

Re: Opony

PostNapisane: 21 paź 2010 20:14:10
przez SKODA76
nasze km2 też nie są złe w zimie

Re: Opony

PostNapisane: 21 paź 2010 21:19:13
przez STRUNA
Nie narzekam, śniegu doczekać się nie mogę :mrgreen:

Re: Opony

PostNapisane: 21 paź 2010 21:39:31
przez SKODA76
a ja wręcz przeciwnie - łapki marzną przy naprawie :mrgreen:
jaki rozmiar simexa niestety nalewki polecacie do sporta?

Re: Opony

PostNapisane: 22 paź 2010 11:18:37
przez FROTERKA
JJKILLER napisał(a):
FROTERKA napisał(a):Jak coś jest do wszystkiego to zazwyczaj jest do :dupa:

Papier toaletowy jest do :dupa: a nie jest do wszystkiego :twisted: :mrgreen:

Każdy opel to samochód ale nia każdy samochód to opel.
To nie działa w dwie strony. :lol:

Re: Opony

PostNapisane: 28 paź 2010 22:01:51
przez POPO
pytanko:
czy opona bfg mt km2 (235/85 r16) pasuja do frotki seryjnej bez liftów itp ?? bo to podobno 32" :(
a jak nie to co trzeba przerobić

Re: Opony

PostNapisane: 28 paź 2010 22:13:18
przez konik
FROTERKA napisał(a):Każdy opel to samochód :lol:

I tu się Gosiu mylisz :)
http://www.motocykl-online.pl/artykuly/ ... l_Motoclub

Re: Opony

PostNapisane: 29 paź 2010 08:28:41
przez STRUNA
POPO napisał(a):pytanko:
czy opona bfg mt km2 (235/85 r16) pasuja do frotki seryjnej bez liftów itp ?? bo to podobno 32" :(
a jak nie to co trzeba przerobić


pasuje bo właśnie takie mam, jeśli szukasz są na sprzedaż.

Re: Opony

PostNapisane: 29 paź 2010 09:28:26
przez FROTERKA
konik napisał(a):I tu się Gosiu mylisz :)

Mea culpa. :oops: Nie poszperałam głębiej w źródłach historycznych...

Re: Opony

PostNapisane: 29 paź 2010 14:53:29
przez STRUNA
Jednak podstawowym i głównym wytworem opla były samoloty. Dopiero jak spadło zapotrzebowanie powojenne przemodernizowali produkcje na coś bardziej potrzebnego czyli m.in terenówki :mrgreen:

Re: Opony

PostNapisane: 04 lis 2010 09:25:46
przez STRUNA

Re: Opony

PostNapisane: 04 lis 2010 11:21:38
przez JJKILLER
Znajomy (niezrzeszony) ma w swojej Froci 33" i wygląda to dostojnie, tylko lift zawieszenia ma 5cm i lift budy 8cm. Z 15cm wyższa od mojej :oops:

Re: Opony

PostNapisane: 04 lis 2010 20:44:45
przez Pawel
Opony podobno rewelacja :!: :>: Cała... Australia na tym jeździ... Nie będą zbyt potężne do Froty :?: Znajomy do Pojarki 2.5 "tdi" zamontował 33" i twierdzi, że "ma ciężko"... :?

Re: Opony

PostNapisane: 04 lis 2010 20:49:25
przez kozi
STRUNA napisał(a):Co sądzicie?
Będzie ok?
http://moto.allegro.pl/kola-patrol-8-ca ... 18083.html

Taki komplet za taka kaskę jest bardzo ok :mrgreen:
Pawel napisał(a):Nie będą zbyt potężne do Froty :?: Znajomy do Pojarki 2.5 "tdi" zamontował 33" i twierdzi, że "ma ciężko"... :?

jack2.2 i rafik2.8 na takich jeżdżą i generalnie rodzą sobie na tych balonach całkiem nieźle

Re: Opony

PostNapisane: 04 lis 2010 21:11:21
przez Pawel
Kozi, tyle słyszałem od kumpla, który jeździł tą Pojarką na 31" , 32" i teraz na 33"... Noszą się z zamiarem wymiany bebechów w mostach - na takie z "automatu" - lub wymianie przełożeń w reduktorze... Skoro na 2H na asfalcie ma ciężko to ciekawe jak to będzie w terenie - sprawdzimy w Mrągowie 13. listopada... Nadmienię iż jeżdżą na BFG KM2 33x10.5x15

Re: Opony

PostNapisane: 04 lis 2010 21:20:12
przez STRUNA
Będzie ciężko na pewno ale jak z 32 calami auto mi w miarę przyspiesza (skok o 4 " z 29 fabrycznych) to i teraz cal nie zrobi różnicy. Martwię się bardziej o body lift, wolałbym tego uniknąc a pozostać przy maksymalnym 3" lifcie. Nie wiem jak tam przy wykrzyżu czy błotniki zostaną na miejscu (jest w miarę ET -25).