Witamy ! |
---|
|
adrianee36 napisał(a):BFG AT asfalt i w teren (bez extrim)
rebelmen napisał(a):Tak sobie poczytałem kilkanaście stron waszych wypowiedzi i dochodze do wniosku że uzywacie swoich autek własciwie do tego do czego zostały sworzone...ale co jesli tak jak ja bede używał swojej Frontery praktycznie tylko na asfalcie? jakie opony byscie polecili w dobrym stosunku jakości do ceny...?
rebelmen napisał(a):ja bede używał swojej Frontery praktycznie tylko na asfalcie? jakie opony byscie polecili w dobrym stosunku jakości do ceny...?
rebelmen napisał(a):no właśnie dałes mi tez odpowiedz czy M+S dadza rade w zime...
RudeBoy napisał(a):...klasyfikacja AT 50% asfalt i 50% teren to jakieś nieporozumienie.
Bo co to znaczy teren? Skały , szuter, błoto, mokra łąka, koleiny, śnieg...?
Czyli większość szos i ulic w PolsceJJKILLER napisał(a):50% asfaltu i pięćdziesięcio procentowy teren (czyt. połowa pełnego terenu)
RudeBoy napisał(a):powiedz mi jakie masz felgi szerokość i ET
Bo się zastanawiam nad porzuceniem alusów.
adrianee36 napisał(a):RudeBoy napisał(a):powiedz mi jakie masz felgi szerokość i ET
Bo się zastanawiam nad porzuceniem alusów.
Wal ET-25 mam okazyjnie na zbyciu
RudeBoy napisał(a):adrianee36 napisał(a):RudeBoy napisał(a):powiedz mi jakie masz felgi szerokość i ET
Bo się zastanawiam nad porzuceniem alusów.
Wal ET-25 mam okazyjnie na zbyciu
ET -25 w B Frocie spowoduje że 5cm koła będzie poza obrysem
RudeBoy napisał(a):przy ET +13 w B opony są prawie równo z nadkolami...
Jak wystawisz ET -25 wyjeżdżają prawie 4cm
B ma szersze mosty.
...(
RudeBoy napisał(a):...
ok idę na wesele
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości