![the winer is ... :1:](./images/smilies/hooray.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Różnice są i to wielkie bo jest inna średnica wałka i tulejek nie da sie przełozyc plug&Play
Ze wzgl ze nie mam możliwośći znaleść tokarza na szybko to po rozebraniu obu wsporników zeszlifowałem spawy mocujące obie rurki w "blasze" tak aby je wymontowac z uszów i zamienie je miejscami tzn rurke wraz z bebechami z anglika wmontuje do oryginalnej "blachy" (bo tylko tu jest różnica)
rurke zaspawam od nowa ostudze i złoże bebechy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
przy okazji zamontowałem na środku kalamitke do smarowania
uwaga bo nowy wspornik (angielski) ma na koncu taka sprężyne co dociska ośke do tuleji od gory i jak ktos rozbierze to później ciężko ścisnąć aby zaspawać/zaklepać kapsel górny
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
jak wróci to powinno wyglądac jak oryginał i niczym sie nie różnić
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
no i wrociło pasuje założone testy jutro
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)