Witamy ! |
---|
|
kasalka napisał(a):Temperatura na wskaźnik jest czytana przez czujnik w termostacie.
Pełne otwarcie termostatu to chyba 107st. C.
tiszo napisał(a):Ok, już wymieniony, kupiłem dziś ten drugi więc i jego wymienię. A ten drugi właśnie co jest pod pokrywą to do czego, nie jest przypadkiem do sterowania dawką paliwa tzn. dla komputera ?
adam-wwy napisał(a):Skoro chłodnica tylko w 1/3 jest ciepła to czego dalej szukać?? Jest nie drożna i to jest przyczyna. Podczas jazdy w trasie nawet nie działający wentylator nie ma wpływu na temperaturę bo chłodnicę opływa powietrze i ją wychładza.
kasalka napisał(a):Dziś (wczoraj w sobotę) zrobiłem sobie test i lekko się rozpędziłem, do ok 120-130 km/h.
I też pokazał mi wskaźnik 100st. zgłupiałem. W ubiegłym roku było wszystko dobrze. Wcześniej miałem, sam dorobiłem sobie jeden przewód "wodny" ale niedokładnie, obecnie jest oryginalny.
Teraz tak sobie analizuję. Na 4-tym biegu do ok. 3.5 tys obr.-ok. 120 km/h nic się nie działo (dobiłem do 140 też nic). Ale na 5-ce przy 120 - 3tys obr. i dalej, Temperatura na wskaźniku doszła do 100st. Dalej przyspieszając nawet nie drgnęła. Większe obciążenie silnika. ok.
Brnąc dalej, z podkreśleniem że układ chłodzenia silnika jest sprawny.
Jak we Frotce jest z małym układem "grzania" ? Tam jeszcze nie zaglądałem. Napiszę po chłopsku z niewiedzy swojej. Czy jak nastawię klimatyzację na minimum (max chłodzenie) to jednocześnie zamykam całkowicie mały obieg "wody"? Czy odcinam tylko nagrzewnicę i całe ciepło trafia prosto na termostat? Co objawia się wzrostem temperatury na wskaźniku.
Powrót do Układ chłodzenia i ogrzewania, klimatyzacja
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości