Witamy ! |
---|
|
tomsor napisał(a):Odkręć obudowę przełącznika pod kierownicą a zobaczysz dwie śruby które trzymają licznik.
emil1906 napisał(a):Nagrzewnica odbiera ciepło i wąż wychodzący powinien być chłodniejszy od wchodzącego. Nagrzewnicę wyciągam bo zamierzam ją wyczyścić w procesie zwanym -elektroliza,a pozatym pojawiła się mała nie szczelność więc trzeba będzie lutować o ile będzie to możliwe.
Dziękuje za podpowiedz -nagrzewnica już wyciągnięta:)
sh0rty napisał(a):najlepszym czyścicielem układu jest zwykły pospolity ocet, a nagrzewnicę da się wyczyścić bez jej wyciągania - oczywiście w teorii :]
już raz tego próbowałem ale z ręczną pompką i nie zdało to egzaminu, teraz będę próbował z mechaniczną pompką i powinno się udać
odpinasz węże przy ścianie grodziowej, i podłączasz dłuższe które sięgają za auto
podpinasz to pod pompkę elektryczną o np taką: http://allegro.pl/pompa-pompka-elektryczna-do-spuszczania-paliwa-i2947862177.html
do butelki nawet po 5 litrowej wodzie wlewasz ze 3 litry octu (zapewne można i mniejszą ilość)
podpinasz wszystko tak żeby nie ciekło i żeby był stały obieg i gotowe, powinno zadziałać :]
przyznam że sam jeszcze tego nie próbowałem z tą pompką, ale kusi mnie dość mocno, bo ogrzewania u mnie nie ma
i jeszcze ważna sprawa, po wszystkim należy nagrzewnice przepłukać czystą wodą, a później zalać płynem, tak żeby nie było wody w układzie (wiadomo zima mróz itd)
Powrót do Układ chłodzenia i ogrzewania, klimatyzacja
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości