Stary regulator rozebrany na części :
Pierwsza myśl to zaślepić nim pojemniczek na końcu listwy w którym jest osadzony , ale nie dało rady... - uciąłem więc końcówkę listwy i podłączyłem wąż paliwowy...
Zastosowałem taki oto regulator uniwersalny :
podłączyłem wszystkie niezbędne węże (dopływu , powrotu i podciśnienia :
Zostało jeszcze gdzieś umiejscowić nowy regulator...
Wykorzystałem do tego otwór po osłonie starego regulatora i przykręciłem nowy - efekt końcowy :
Po odpaleniu wystarczyło tylko ustawić ciśnienie na 3bar.
Szybki reset ECU i ... WŁALA !
Check zniknął !
Szósty cylinder pracuje elegancko przez co cały silnik nabrał niespotykanej dotąd wysokiej kultury pracy.
(Z wyglądu jedzie trochę "farmer tuningiem" ale najważniejsze , że zdaje egzamin !)
Dzięki wielkie wszystkim za rady i sugestie !