Witamy ! |
---|
|
lychasc napisał(a):Znaczy sie 2,2dti jest do bani, a narzekacie tak na tds-a. Wystarczy wejść w dział silniki dieslowskie i najwięcej tematów to właśnie 2,2dti
puczo1 napisał(a):No to właśnie naprawiam to auto.W październiku było u mechanika(pozdrawiam forumowicza i było robione sprawdzane prawie wszystko i nie minęło kilka tygodni i wychodzą kolejne rzeczy.Dlatego napisałem że żeby być w pełni szczęśliwym użytkownikiem froty dobrze jest być mechanikiem z warsztatem i tyle.
puczo1 napisał(a):Może i tak ale z tego co czytam na forum to masz wiedze na temat frot jak mała encyklopedia i pewnie Ci ławiej A ja dopiero sie uczę.O swój samochód staram się dbać jak tylko mogę ale co mi to da jeżeli poprzedni właściciel tego nie robił.Z zewnątrz wygląda świetnie,w środku trochę gorzej.
To nie dotyczy każdego auta tylko tych, do których nie potrzeba specjalistycznych narzędzi, których kupno jest nieopłacalne do jednokrotnego użycia. A pożyczyć nie ma skąd. Ale fakt, że każdą Frotę da się naprawić kompletem kluczy z Biedronki i interfejsem do silnika z Allegro.RudeBoy napisał(a):Masz dwie opcje i dotyczą one każdego auta.
- poświęcasz swój czas na nauczenie się i własnoręczne naprawy,
- albo poświęcasz duże pieniądze na niekonieczne udane naprawy u mechanika.
adam-wwy napisał(a):Tylko, że nie każdy kupuje auto, żeby je ciągle naprawiać. Awaryjność Fronter jakby nie było jest ponad przeciętną.
Podejrzewam, że jakby Frotę wykorzystywać tak jak zwykłą osobówkę, to i awaryjność byłaby podobna albo i mniejsza (zawieszenie!). Ale kto kupuje takie auto, żeby nie zjechać z asfaltu?adam-wwy napisał(a):Awaryjność Fronter jakby nie było jest ponad przeciętną.
adam-wwy napisał(a):Tylko, że nie każdy kupuje auto, żeby je ciągle naprawiać. Awaryjność Fronter jakby nie było jest ponad przeciętną.
puczo1 napisał(a):Zestaw kluczy z biedronki juz mam Interfejsu z allegro jeszcze nie ale zainwestuje i Auto mam od 4 miesięcy,kupiłem je z Holandii a oni podobno nie inwstują za dużo w samochody i jak jeździ tzn że nie trzeba z nim nic robić dlatego ja muszę teraz to wszystko nadrobić.Mam nadzieje że jak usunę te wszystkie typowe dla tego samochodu usterki to już będzie ok połowa drogi za mną i żeby tylko pompa nie zrobiła mi niespodzianki
Mogę skorzystać z okazji i zapytać się co może być przyczyną spadku obrotów na jałowym biegu,przez to zaczyna trochę telepać autem i ewidentnie barkuje mu tych 200 obr/min.
adam-wwy napisał(a):Ja kupiłem za kwotę od 100 do 150zł, nie pamietam dokładnie bo to 3 lata temu i jeszcze nie było Opla którego bym nie podłączył, aczkolwiek z silnikiem Izuzu nie próbowałem.
jrzeuski napisał(a):A VMa obsłużył?
adam-wwy napisał(a):
Kupiłem interfejs OpelScanner.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości