![!@#$%&* :wsciekly:](./images/smilies/icon_wsciekly2.gif)
![killer :killer:](./images/smilies/icon_killer.gif)
muszę od nowa sam wszystko poprowadzić. nawet nie chcecie wiedzieć jak on to zrobił
-- 17 cze 2015 09:21:18 --
teraz to moge jedynie dmuchnąc w nie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Witamy ! |
---|
|
masz o tym wątek na forumtobiasz78 napisał(a):powiedzcie mi jeszcze duzo jest roboty żeby zrzucić bak ?
Żadnych dziurjak pociagneliście nowy waż do pompy , jakąś dziurę robiliście czy pod istniejący kruciec
Nie rozumiem pytaniatobiasz78 napisał(a):chodzi mi o to którędy i jak wyprowadzić ten nowy wąż
viewtopic.php?f=105&t=15754daj jak mozesz linka do tematu o zbiorniku bo nie moge namierzyć przez szukajkę
brum napisał(a):Wygląda na zewnętrzną taką jak na allegr tylko że tam są tańsze.
Tego żadna marka Ci nie zapewnijurbassteck napisał(a):mieć pewność, że w razie braku gazu lub poranka dam radę odpalić i nie będzie problemów
jrzeuski napisał(a):Tego żadna marka Ci nie zapewnijurbassteck napisał(a):mieć pewność, że w razie braku gazu lub poranka dam radę odpalić i nie będzie problemówAle zawsze możesz kupić dwie najtańsze zamiast jednej drogiej: jedną montujesz i jeździsz a jak zdechnie, to w parę minut wstawiasz drugą. Jeśli do tego ruszysz głową i zewnętrzną pompę (i filtr) zamontujesz pod maską a nie w podwoziu, to przy wymianie nawet się nie ubrudzisz. Można też nie bawić się w pompy zewnętrzne tylko wyciąć dziurę w bagażniku i mieć łatwy dostęp do kosza baku i wymiany pompy wewnątrz.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości