maciejb609 napisał(a):No właśnie z tym egr słyszałem różne opinie w obojętnie jakim aucie jedni że zaślepic jedni że wyczyścić ewentualnie wymienić na sprawny... Chcę ogarnąć motor żeby odpalal ładnie coś mu leci od spodu muszę to zlokalizować gdzie co i jak..
Mam Frotę z TDS-em już 3-rok. Jak na razie jeżdzi w terenie sprawuje się jak dla mnie bardzo dobrze. Problemów z silnikiem jak na dziś bardzo mało. Raczej osprzęt silnika szwankuje a nie sam silnik. Trzeba o niego dbać starannie wszelkie niepojące sygnały usuwać , plyny,oleje wymieniać wg. zaleceń i będzie git.A odpalanie to albo cofające się paliwo,sterownik świec żarowych, (rozebrałem i były zimnie luty-poprawiłem te luty i teraz ok.). Wiem że inni mają problemy z tym silnikiem ale te silniki naprawdę są trwałe i robią robotę. Nie wolno ich przegrzewać bo pękają głowice to fakt. Ale każdy jeżdzi jak uważa i powinien wiedzieć co ma po maską i rozum co można a czego nie.