Witamy ! |
---|
|
Prorok78 napisał(a):Dzięki wielkie za wskazówki..
Jeszcze tylko jedno - ile płynu musze mieć na dolewke? Bo zapewne trochę go ucieknie...
kolasz napisał(a):Kup se wkład wychodzi taniej
Paweł32 napisał(a):kolasz napisał(a):Kup se wkład wychodzi taniej
Nie zawsze to działa. Ja, z innego powodu, wymieniłem wkład, kupiony także w iparts i wszystko niby jest w porządku. Poza jednym: zegar nigdy nie pokazuje wyższej temperatury niż około 80 C. A po podłączeniu interfejsu widzę, że temperatura cieczy jest całkiem inna, ponad 90 C.
pisu22 napisał(a):Paweł32 napisał(a):kolasz napisał(a):Kup se wkład wychodzi taniej
Nie zawsze to działa. Ja, z innego powodu, wymieniłem wkład, kupiony także w iparts i wszystko niby jest w porządku. Poza jednym: zegar nigdy nie pokazuje wyższej temperatury niż około 80 C. A po podłączeniu interfejsu widzę, że temperatura cieczy jest całkiem inna, ponad 90 C.
nie wiem czemu tak jest ale mam podobnie w vectrze.
temp. na wskaźniku 90 a wg kompa 95 a we frocie 2,2 dti powinna być na wskaźniku trochę powyżej 80stopni
ali napisał(a):Bo czujnik temperatury dla ECU jest inny niż na deskę, termostat nie ma z tym nic wspólnego.
Bo czujnik temperatury dla ECU jest inny niż na deskę, termostat nie ma z tym nic wspólnego.
pisu22 napisał(a):ali napisał(a):Bo czujnik temperatury dla ECU jest inny niż na deskę, termostat nie ma z tym nic wspólnego.
to ktory daje bardziej prawdziwe wskazania?
Paweł32 napisał(a):Owszem. Są dwa. Ale przed wymianą wkładu termostatu - tego od zegarów - wskazania obu były identyczne.
Paweł32 napisał(a):Zaskoczyłem. Racja! Wkład zamyka lub otwiera przepływ cieczy. Czyli - nie jestem mechanikiem samochodowym - nad owym wkładem - termostatem - gdzie znajduje się czujnik temperatury na zegary, może być bańka powietrza, która to wszystko "powoduje"?
Powrót do Układ chłodzenia i ogrzewania, klimatyzacja
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości