Auto po resecie powinno chodzić około 30 minut do godziny, ale tylko na benzynie. Włącz nadmuch i ustaw ciepłe powietrze w kabinie. W ten sposób symulujesz jakby normalną pracę, bo silnik Ci się nie będzie przegrzewał, a 3.2 potrafi. Jeśli to nie pomoże to zrób kolejne rzeczy, prosiłbym o zachowanie kolejności
1. Sprawdź świece/ ściągnij cewki i zobacz jak wyglądają świece. Może któraś uszczelka puszcza i olej leci do kanałów świecowych, wtedy do wymiany uszczelka oczywiście. Po wyciągnięciu świec spójrz na kolor. Jak biały to ok, jak inny to jest coś nie tak. Zmierz przerwę na świecach. Powinna być 0,7. Jak będziesz musiał wymienić świece to wsadź już bosha z irydową elektrodą.
2. Ściągnij dolot powietrza. Odkręć przepustnicę. Wyciągnij krokowca i włóż go na noc do nafty. Przepustnice wyczyść. Najlepiej zrobi to brake cleaner, ale ten z Liqui Molly. Wpuść i przetrzyj delikatnie szmatką. Ewentualnie namocz szmatkę w nafcie i przetrzyj ją w środku. Na koniec użyj papieru ściernego, ale 200 najmniej.
3. Wyciągnij egr. Też go wyczyść.
4. Sprawdź połączenia wszystkich kostek, które dochodzą do dolotu i nie tylko. Użyj czegoś do styków. Może któryś przewód zaśniedział.
5. Na koniec powtórz programowanie ECU. Po zaprogramowaniu podłącz interfejs USB do LPG i sprawdź stan mapy od benzyny. Dopasuj tą od gazu. Możesz zrobić autokalibrację.
6. Jeśli problem dalej będzie występował… to sprawdź wtryski od gazu. Może któryś wymaga wymiany. najszybciej sprawdzisz to ręcznie wyciągając go i dmuchając w niego. Jak będzie opór to ok, jak nie to do wymiany.
7. Sprawdź kiedy miałeś zakładaną instalację i przy jakim przebiegu. Możliwe jest, że jak już dużo km się zrobiło na LPG to do wymiany reduktor od gazu.
Powinno pomóc.