jak masz mikser to i srube
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
to sie zgadza I generacja
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
jak masz jakies latajace wtyczki to poprostu miales zalozona II generacje ale komus padl krokowiec(
czesto sie to zdarza) i zalozył srube
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
i masz emulator wtryskow
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
ja usiebie wywalilem caly komp od II generacji tylko mam centralke do zalanczania gazu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
a emulator wtryskow podpiety pod parownik
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
i wszytko dziala jak potrzeba i nawet czek sie nie zapala
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
co gazownicy roznego rodzaju mowili ze w oplu na lpg zawsze sie musi palic
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
a zarowke mam sprawna
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) jak by ktos chciał sie czepnac
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
czym mniej elektryki tym mniej problemu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
najlepiej podlaczyc :")
aku --> centralka w kabinie---> parownik (elektrozawor)----->>> do drugiego elektrozaworu przy butli i emulator wtryskow
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
emulator kup z wtyczkami zeby nie lutowac w orginalnej wiazce elektrycznej
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) kosszt 10zł wiekszy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
a sruba jest latwa regulacja
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
wiec samemu powinienes dac rade bez warsztatu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) i zaoszczedzic pare $$