Witamy ! |
---|
|
mikrusik napisał(a):Czym rózni się sprzęglo do omegi 2.0 od sprzęgla stoswanego we Frotce?
mikrusik napisał(a):Dzięki Dawid za info.
To trzeba będzie się wykosztować, nie ma lekko jak chce się jeździć
jrzeuski napisał(a):Dlatego sprzęgło się regeneruje za ok. 15% ceny nowego. No chyba, że jest w tak fatalnym stanie, że nie ma już czego regenerować, ale ja jeszcze takiego nie widziałem.
mikrusik napisał(a):jrzeuski napisał(a):Dlatego sprzęgło się regeneruje za ok. 15% ceny nowego. No chyba, że jest w tak fatalnym stanie, że nie ma już czego regenerować, ale ja jeszcze takiego nie widziałem.
Bardzo pomyślna wiadomość!
Tylko jak zwykle małe , ale...
1. Nie widziałem sprzęgła, a kiedyś zrobiło mi się parę razy tak, że ja na gaz, a efekt jak w starym automacie
2. Jak zobaczę = wyjmę to musi poczekać na regeneracje. To czas zapewne zajmie.
3. Nie wiem czy się nie mylę, a w płaskich takie zachowanie wskazywało na sprzęgło ( tu wychodzi moja fachowa wiedza)
4. Po przejechaniu 250 000 km zapewne regeneracja nie będzie wskazana.
5. Nie znalazłem takich usług w moim miejscu zamieszkania. Jak masz sprawdzoną firmę w centrum Polski to poślij mi namiary na PW
mikrusik napisał(a): Czym rózni się sprzęglo do omegi 2.0 od sprzęgla stoswanego we Frotce?
Może ktoś zaadaptował takie sprzęgło?
W przypadku wiskozy to te od omegi to 1/3 ceny do Frontery.
Pozdrawiam
Artus napisał(a):Sporo dziś googlowałem i wiem już, że do Froty A 2,2 pasuje sprzęgło z Lublina II.
brum napisał(a):Artus napisał(a):Sporo dziś googlowałem i wiem już, że do Froty A 2,2 pasuje sprzęgło z Lublina II.
Ale cena ta sama.
Jak masz druga osobę to zrobisz to sam.
KOBZI napisał(a):wymiana sprzęgła jak się już to robiło to 3h
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość