Witamy !



[All] rozłącza napędy

Re: rozłącza mi napędy

Postprzez galaxy » 19 sty 2012 15:46:02

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
galaxy
 

Re: rozłącza mi napędy

Postprzez rochas » 19 sty 2012 16:43:23

sylwian70 napisał(a):Tak jak wyżej koledzy radzą najpierw zmień te śmieszne opony a następnie sprawdź segerki przy sprzęgiełkach bo prawdopodobnie zerwało ci któregoś lub oba a to na skutek różnicy wielkości opon.Segerek to jak na fotce galaxy taka zawleczka na końcówce półosi która trzyma sprzęgiełko przedniego napędu,na forum jest temat o rozbieraniu sprzęgiełek.Powodzenia.

dzięki pogrzebię w wolnej chwili pozdro !!!
Avatar użytkownika
rochas
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 252
Obrazki: 22
Dołączył(a): 26 kwi 2011 20:37:39
Pochwały: 2
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: rozłącza mi napędy

Postprzez Argail75 » 24 sty 2012 18:42:30

Witam.
Kolega napisał o rozłączaniu się napedu i że może jak komuś też coś takiego się dzieje , to żeby napisał. No cóż... i stało się tak właśnie u mnie dziś. W sumie jak sięgnę pamięcią to chyba w sierpniu też miałem podobną akcje , tyle że wyleciało mi to z głowy. A więc jadąc rano w Łodzi było na drogach oblodzenie. Na początku jechałem na tylnym napędzie. Po ok 3km jednak stwierdziłem że chyba bezpieczniej będzie dołączyć przód. Wcisnąłem przycisk przy kierownicy , zamigało , zapaliło się na stałe ( mniejsza dźwignia z prawej w pozycji HIGH) i zaczeła się płynna jazda ,bez rzucania tyłem przy ruszaniu lub manewrach. Po przejechaniu ok 1km usłyszałem dziwne jakby wycie i po chwili niezagłośny huk i szarpnięcie. Po akcji z sierpnia sprawdziłem tą dźwignie i okazało się że wyskoczyła i przesuneła się bardziej na środek. Zanim porawiłem tą dźwignie auto rzczywiście nie chciało ruszyć mimo że bieg nr 1 wrzucony. Jak by rozłączył sie napęd na tył i na przód. OK.. poprawiłem dzignie z prawej i wbiłem ją śmiało do przodu z powrotem na HIGH. Autko ruszyło ale dziwnie wyło. Zjechałem w boczną ulczke żeby pokombinować rozłczenie napedów. Po wciśnięciu przycisku na WYŁ. , długo migało ale po kilkudziesieciu metrach uspokoiło się. Wróciło do normy. Dalej dojechałem z napędem na tył. Po pracy postanowiłem sprawdzić to jeszcze raz i sytuacja się powtórzyła. Uprzedzam jednak że tym razem jednak drogi były już bardziej suche. Myślałem że można jeździć z rozsądną prędkością z dołączonym przodem we Fronterze B 3,2 (manual).
Autko nabyłem w Lipcu , a w Sierpniu pojechalem do siebie na działke spędzić urlop. Już pierwszego dnia wyrwałem się na polne drogi. Było po deszczu wiec trawy mokre a i gleba mocno nasiąknieta. Dołaczyłem przód żeby zobaczyć co i jak ( dzwignia z prawej nadal w pozycji HIGH). Auto zachowywało się świetnie. Wszytko działało. Ktoregoś dnia wyrwalem się do Domaniewic nad Pilice. Wjechałem w piach i w błoto. Tym razem nie wystarczyło tylko dołączenie przodu. Dzwignia z prawej str. poszła na 4L. Wyjechałem bez problemu. Po zabawie tej wjechałem na sfalt. Wajcha znów poszła na pozycje HIGH. Zaponiałem rozłączyć napędy. Akcja była taka jak w Łodzi przy niewielkiej predkośći bo ok od 50km/h do 70km/h. Wtedy pierwszy raz rozłczyło mi wszytskie napędy.
Koła są wszytkie w tym samym rozmiarze bo 245/70 R16 ale...... I TU PROSZ SIĘ NIE ŚMIAĆ ZA GŁÓŚNO ALE 3 FIRM :shock: ; przód 2 x Continetal a tył 1x GoodYear oraz 1 x Wrangler. Wiem że tak nie powinno być , bo to nie mój 1 samochód. Ale szukam oponek w rozsadnej kwocie i chyba całorocznych.A swoją drogą to może ktoś ma dostępe do takich opon i ile by kosztowało ? Wsponieliście o różnych producentach i ich bieżnikach (wysokośc) ale chyba u mnie to nie ma znaczenia bo wszytkie są łyse , ok 3mm MAX.
Przeczytałem ten cały temat wiec wnioskuje że musze się udać do warsztatu z tymi cejgerami i żeby te napędy jednak sprawdzili. No chyba że jest jeszcze jakaś inna możliwość że tak się dzieje.... POZDRAWIAM
Opel Frontera B 3.2 V6 Long PB/LPG 3'' BFG MT 30,5 ''manual 2000r
Avatar użytkownika
Argail75
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1818
Obrazki: 24
Dołączył(a): 23 lip 2011 13:17:33
Lokalizacja: Łódź oś.Widzew
Pochwały: 7
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: rozłącza mi napędy

Postprzez FROTERKA » 24 sty 2012 20:03:32

argail75 napisał(a): Przeczytałem ten cały temat

Przeczytaj jeszcze ten
viewtopic.php?f=100&t=301
i ten
viewtopic.php?f=80&t=110
:D
...ja w tym czasie trochę pośpię, tym bezruchem się napieszczę...

Tak, mężczyźni jeżdżą lepiej niż kobiety. Ale ilu potrafi prowadzić auto w szpilkach...

Ogranicza mnie tylko pojemność i maksymalny moment obrotowy!

Po pierwsze: opony, po drugie: opony, po trzecie... kierowca !

Obrazek
Avatar użytkownika
FROTERKA
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 6111
Dołączył(a): 12 sie 2007 15:54:07
Lokalizacja: Poznachowice Górne
Pochwały: 10
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: rozłącza mi napędy

Postprzez Trzeci » 24 sty 2012 20:18:39

przeczytaj powoli i ze zrozumieniem.... :D :D
Avatar użytkownika
Trzeci
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1479
Obrazki: 5
Dołączył(a): 05 paź 2010 17:40:44
Lokalizacja: Usa
Pochwały: 14
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera B 2.2i Sport 1998-2004

Re: rozłącza mi napędy

Postprzez rochas » 24 sty 2012 23:36:34

argail75 napisał(a):Witam.
Kolega napisał o rozłączaniu się napedu i że może jak komuś też coś takiego się dzieje , to żeby napisał. No cóż... i stało się tak właśnie u mnie dziś. W sumie jak sięgnę pamięcią to chyba w sierpniu też miałem podobną akcje , tyle że wyleciało mi to z głowy. A więc jadąc rano w Łodzi było na drogach oblodzenie. Na początku jechałem na tylnym napędzie. Po ok 3km jednak stwierdziłem że chyba bezpieczniej będzie dołączyć przód. Wcisnąłem przycisk przy kierownicy , zamigało , zapaliło się na stałe ( mniejsza dźwignia z prawej w pozycji HIGH) i zaczeła się płynna jazda ,bez rzucania tyłem przy ruszaniu lub manewrach. Po przejechaniu ok 1km usłyszałem dziwne jakby wycie i po chwili niezagłośny huk i szarpnięcie. Po akcji z sierpnia sprawdziłem tą dźwignie i okazało się że wyskoczyła i przesuneła się bardziej na środek. Zanim porawiłem tą dźwignie auto rzczywiście nie chciało ruszyć mimo że bieg nr 1 wrzucony. Jak by rozłączył sie napęd na tył i na przód. OK.. poprawiłem dzignie z prawej i wbiłem ją śmiało do przodu z powrotem na HIGH. Autko ruszyło ale dziwnie wyło. Zjechałem w boczną ulczke żeby pokombinować rozłczenie napedów. Po wciśnięciu przycisku na WYŁ. , długo migało ale po kilkudziesieciu metrach uspokoiło się. Wróciło do normy. Dalej dojechałem z napędem na tył. Po pracy postanowiłem sprawdzić to jeszcze raz i sytuacja się powtórzyła. Uprzedzam jednak że tym razem jednak drogi były już bardziej suche. Myślałem że można jeździć z rozsądną prędkością z dołączonym przodem we Fronterze B 3,2 (manual).
Autko nabyłem w Lipcu , a w Sierpniu pojechalem do siebie na działke spędzić urlop. Już pierwszego dnia wyrwałem się na polne drogi. Było po deszczu wiec trawy mokre a i gleba mocno nasiąknieta. Dołaczyłem przód żeby zobaczyć co i jak ( dzwignia z prawej nadal w pozycji HIGH). Auto zachowywało się świetnie. Wszytko działało. Ktoregoś dnia wyrwalem się do Domaniewic nad Pilice. Wjechałem w piach i w błoto. Tym razem nie wystarczyło tylko dołączenie przodu. Dzwignia z prawej str. poszła na 4L. Wyjechałem bez problemu. Po zabawie tej wjechałem na sfalt. Wajcha znów poszła na pozycje HIGH. Zaponiałem rozłączyć napędy. Akcja była taka jak w Łodzi przy niewielkiej predkośći bo ok od 50km/h do 70km/h. Wtedy pierwszy raz rozłczyło mi wszytskie napędy.
Koła są wszytkie w tym samym rozmiarze bo 245/70 R16 ale...... I TU PROSZ SIĘ NIE ŚMIAĆ ZA GŁÓŚNO ALE 3 FIRM :shock: ; przód 2 x Continetal a tył 1x GoodYear oraz 1 x Wrangler. Wiem że tak nie powinno być , bo to nie mój 1 samochód. Ale szukam oponek w rozsadnej kwocie i chyba całorocznych.A swoją drogą to może ktoś ma dostępe do takich opon i ile by kosztowało ? Wsponieliście o różnych producentach i ich bieżnikach (wysokośc) ale chyba u mnie to nie ma znaczenia bo wszytkie są łyse , ok 3mm MAX.
Przeczytałem ten cały temat wiec wnioskuje że musze się udać do warsztatu z tymi cejgerami i żeby te napędy jednak sprawdzili. No chyba że jest jeszcze jakaś inna możliwość że tak się dzieje.... POZDRAWIAM

no tu mamy do czynienia zapewne dwoma podobnymi aczkolwiek innymi problemami
Ty piszesz o przypadku z frotki B, którą od A dzieli technologiczna przepaść na niekorzyść frotki A
u mnie też po przełaczeniu z powrotem na 2H wyło coś jakby się napędy nie rozłączyły do końca (przysłowiowo: wyło jak tylny most od STARA) przestało przy jakichś 3000 obrotów na 4 biegu.
a sedno tkwi prawdopodobnie w niewielkich róznicach na obwodzie kół i jak znajdę kogoś w okolicy kto na kilka chwil zamieni się ze mną na koła zeby wypróbować auto na identycznych kapciach będę trwał w niewiedzy co do swojego przypadku opisanego na początku wątku
ostatecznie na wiosnę jak znowu założę stare letnie sandałki wypróbuję wszystko na nich, a teraz spokojnie chcę przeżyć zimę bo ani czasu ani kasy na zmianę gum nie mam ;/
pozdrawiam paweł
Avatar użytkownika
rochas
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 252
Obrazki: 22
Dołączył(a): 26 kwi 2011 20:37:39
Pochwały: 2
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: rozłącza mi napędy

Postprzez sylwian70 » 25 sty 2012 19:47:43

podsumowując wątek obaj sobie odpowiedzieliście że musicie zmienić oponki aby wszystkie były takie same,można też rozmyślać czemu wybiło wam napędy?teoryzuję że to na wskutek przeciążenia najsłabszym elementem chyba się okazała przekładnia z wajchą zmiany napędów którą to jakoś przeciążenie wyrzuciło z ''trybików''
sylwian70
 

Re: rozłącza mi napędy

Postprzez Argail75 » 26 sty 2012 00:07:55

Witam ponownie :) Jak juz pisalem , latem w terenie autko bez najmnieszych objekcji. Wszytstkie pozycje napedowe wypróbowałem i było miodzio a opony były takie jak napisalem wczesniej bo ich nie zmienilem jeszcze. Dopiero asfalt mnie zaskoczył. Narazie kupie te opony i zobacze co i jak bo na razie jezdze na pseldo slikach :D (bierznik 2 mm to przegiecie). Już nie wspomne ze jest zima. Pozdrawiam
Opel Frontera B 3.2 V6 Long PB/LPG 3'' BFG MT 30,5 ''manual 2000r
Avatar użytkownika
Argail75
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1818
Obrazki: 24
Dołączył(a): 23 lip 2011 13:17:33
Lokalizacja: Łódź oś.Widzew
Pochwały: 7
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: rozłącza mi napędy

Postprzez FROTERKA » 26 sty 2012 09:36:22

argail75 napisał(a):Dopiero asfalt mnie zaskoczył.

To może się ciesz, że nie most. :mrgreen:
...ja w tym czasie trochę pośpię, tym bezruchem się napieszczę...

Tak, mężczyźni jeżdżą lepiej niż kobiety. Ale ilu potrafi prowadzić auto w szpilkach...

Ogranicza mnie tylko pojemność i maksymalny moment obrotowy!

Po pierwsze: opony, po drugie: opony, po trzecie... kierowca !

Obrazek
Avatar użytkownika
FROTERKA
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 6111
Dołączył(a): 12 sie 2007 15:54:07
Lokalizacja: Poznachowice Górne
Pochwały: 10
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: rozłącza mi napędy

Postprzez jrzeuski » 26 sty 2012 09:51:43

W B most jest mocny i dlatego wyskakuje napęd w reduktorze zamiast ukręcać satelity :D Mam wrażenie, że to jest specjalnie tak idiotoodpornie zaprojektowane, bo jakby ukręcało siłownik, to naprawa byłaby kosztowna (zdjęcie i demontaż reduktora).

W A napęd jest wbijany ręcznie i trudniej mu wyskoczyć, więc w automatycznych sprzęgiełkach dali ścięte zęby, żeby przeskakiwały przy dużych obciążeniach. Manuale były przeznaczone dla tych, którzy już potrafią już używać napędu, bo przy zapiętych nie ma "zmiłuj się" i jak koła się nie uślizną, to coś się musi ukręcić.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: rozłącza mi napędy

Postprzez FROTERKA » 26 sty 2012 10:00:31

To w końcu potrafią czy nie potrafią :arrow: coś ukręcają? :D
...ja w tym czasie trochę pośpię, tym bezruchem się napieszczę...

Tak, mężczyźni jeżdżą lepiej niż kobiety. Ale ilu potrafi prowadzić auto w szpilkach...

Ogranicza mnie tylko pojemność i maksymalny moment obrotowy!

Po pierwsze: opony, po drugie: opony, po trzecie... kierowca !

Obrazek
Avatar użytkownika
FROTERKA
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 6111
Dołączył(a): 12 sie 2007 15:54:07
Lokalizacja: Poznachowice Górne
Pochwały: 10
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: rozłącza mi napędy

Postprzez Argail75 » 27 sty 2012 17:21:08

Witam.
No tez mi sie wydaje ze jednak napedy sa u mnie ok. Naprawde staram sie delikatnie obchodzic z tymi napedmi 4x4 (mniejsza dzwignia pozycja HIGH). Do dzis 4x4 i (mniejsza na 4L )wlaczylem 3 razy raptem. Raz w blocie , raz w piachu , raz w torfowisku.
Na razie musze kupic te opony, zrobic zbierznosc i sprawdzic na koniec cisnienie.
Mam nadzieje ze pogadamy o tym w czerwcu na live bo sie wybieram tak na 99,9%. Pozdrawiam :)
Opel Frontera B 3.2 V6 Long PB/LPG 3'' BFG MT 30,5 ''manual 2000r
Avatar użytkownika
Argail75
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1818
Obrazki: 24
Dołączył(a): 23 lip 2011 13:17:33
Lokalizacja: Łódź oś.Widzew
Pochwały: 7
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: rozłącza mi napędy

Postprzez ryan1983 » 18 lut 2013 15:26:58

Trochę nie zgadzam się z tym rozmiarem opon a problemami z napędem, ponieważ w mojej focie A 2.0 sport nam nowe kapcie 235/75/15 MT, wcześniej były 31/10.5/15 AT leciwe i ten problem zawsze się pojawiał. Po załączeniu przodu bez reduktora po przejechaniu kilkudziesięciu metrów przy obciążeniu dźwignia napędu wyskakiwała i odłączała przód. Jak załączałem reduktor wszystko ok nic nie wyskakuje. Wg mnie problem może być w sprzęgle może w skrzyni. czy może miał ktoś podobny problem.
ryan1983
 

Re: rozłącza mi napędy

Postprzez rochas » 18 lut 2013 17:26:46

ryan1983 napisał(a):Trochę nie zgadzam się z tym rozmiarem opon a problemami z napędem, ponieważ w mojej focie A 2.0 sport nam nowe kapcie 235/75/15 MT, wcześniej były 31/10.5/15 AT leciwe i ten problem zawsze się pojawiał. Po załączeniu przodu bez reduktora po przejechaniu kilkudziesięciu metrów przy obciążeniu dźwignia napędu wyskakiwała i odłączała przód. Jak załączałem reduktor wszystko ok nic nie wyskakuje. Wg mnie problem może być w sprzęgle może w skrzyni. czy może miał ktoś podobny problem.

teraz mam wszystkie takie same i wstawiam mu czasem na luźnym a czasem też na czarnym jak trzeba kawałek miedzy polnymi drogami :) problemu nie ma :) fakt że ma lekko bo 215/85/16 ale kostka terenowa na bieżniku M+S w sumie poza zamina opon na komplet identycznych nic nie robiłem
za to mokro pod autem ;/ wiec jakiś simer pewnie padł jak zlokalizuje to powiem
pozdro !!!!
Avatar użytkownika
rochas
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 252
Obrazki: 22
Dołączył(a): 26 kwi 2011 20:37:39
Pochwały: 2
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Problem z napędami

Postprzez cygan13 » 02 gru 2018 12:54:50

Witam,
wczoraj podczas jazdy drogą 44, miałem załaczone 4x4.
Jechałem ok 70 km/h. Przednią oś dołączyłem ponieważ na drodze było sakramencko ślisko. Po orzejechaniu ok 3km z napędem na dwie osie usłyszałem zgrzyt i poczulem że auto nie jedzie pomimo wciśniętego pedału gazu i wrzyconego biegu. Zjechalem na pobocze by rozeznac sytuacje.

Mozna było wrzycac biegi przy nacisnietym sprzęgle, ale auto na żadnym z nich nie chciało ruszyć. Kontrolka napedow ciagle sygnaluzowala 4x4. Wylaczylem silnik, uruchomilem ponownie u nic.

Po krotkim główkowaniu, wcisnąłem sprzęgło i docisnąłem drążek od reduktora w przód. Wrzuciłem jedynke i auto ruszyło. Biegi wchodziły normalnie i samochód zaczął jechać, ale już przy 40km/h sytuacja sie powtörzyła.

Zjechalem na stacje bo orzedni napęd ni chcial si rozpiąć. Pojezdziłem troche w przód, troche w tył i kontolka zamiast migać zgasła. Została odłaczona przednia oś i wszystko chdzi jak by nigdy nic, nawet jadac 110km/h.

Dodam, że będac przy domu ponownie dałaczyłem przednią os i prz 45 km/h sytuacja zniwu sie powtórzyła.

Ppwiedzcie mi prosze, co sie wysypało.

Z gory dziękuję i POZDRAWIA.
cygan13
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 08 kwi 2017 22:41:49
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Samochód: nie mam Frontery... jeszcze

Re: Problem z napędami

Postprzez Jake » 02 gru 2018 13:18:22

Tylny naped w skrzyni rozdzielczej jest zawsze załączony, jak auto nie chciało jechac, mimo wrzuconego biegu to widze dwie opcje
1)Lewarek Redutkora wypadł Ci z 4H i wpadł na luz (miedzy 4H a 4L jest luz - nie ma go na gałce zaznaczonego ale on tam sobie jest)
2)Cos sie dzieje ze sprzeglem.

Pierwsza opcja jest bardizej prawdopodobna biorac pod uwage ze problem sam znika i pojawia sie ponownie.
Isuzu Trooper 3.1D 1997
Toyota 4-Runner 3.0V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Starszy Guru
Starszy Guru
 
Posty: 979
Dołączył(a): 20 sty 2015 01:39:51
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 10
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [A] rozłącza mi napędy

Postprzez cygan13 » 02 gru 2018 20:56:30

No tak, dokładnie, wskoczył luz. Ale czy taka sytuacja powinna mieć miejsce? Czy też coś nie działa jak powinno????
cygan13
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 08 kwi 2017 22:41:49
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Samochód: nie mam Frontery... jeszcze

Re: [A] rozłącza mi napędy

Postprzez Jake » 02 gru 2018 21:28:31

Nie, nie powinna. Nie jest to normalne zachowanie skrzyni rozdzielczej.
Jaka to Frota? A/B? Sport/Long? Benzyna/Diesel?
Isuzu Trooper 3.1D 1997
Toyota 4-Runner 3.0V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Starszy Guru
Starszy Guru
 
Posty: 979
Dołączył(a): 20 sty 2015 01:39:51
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 10
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: [A] rozłącza mi napędy

Postprzez cygan13 » 03 gru 2018 19:36:23

Frota B, z 99r, Long 3.2 6VD1 benzyna
cygan13
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 08 kwi 2017 22:41:49
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Samochód: nie mam Frontery... jeszcze

Re: [All] rozłącza napędy

Postprzez jrzeuski » 05 gru 2018 10:00:50

We Frocie B dźwignia włącza tylko reduktor. Po diabla ją ruszałeś przy jeździe po szosie? :lanie: Sprawdziłeś czy masz te same przełożenia w obu mostach?
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Układ przeniesienia napędu



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron