Witamy ! |
---|
|
paulo83 napisał(a):Witam, w mojej Fronterze A rocznik 93 również osłona była tak zgnita, że tylko zastanawiałem się kiedy podczas jazdy zbiornik wypadnie. Szukałem 3 miesiące na złomach, w internecie i nic. W końcu pomyślałem, żeby zrobić jak andrzejm11, przeliczyłem koszty blachy, swoją robociznę i...jeszcze raz sprawdziłem na aukcjach internetowych. Ku mojemu zdziwieniu i miłemu zaskoczeniu znalazłem po 3 miesiącach osłonę od takiej Froci jak moja w stanie niemalże idealnym. Nie wiem jak jej właściciel potrafił utrzymać w takim stanie podczas gdy u wielu posiadaczy tego auta jest albo mocno skorodowana albo tak zgnita jak moja opisana wyżej. W każdym razie zabezpieczyłem, ją tylko środkiem antykorozyjnym, na to farba podkładowa, środek do konserwacji podwozia i w najbliższych dniach ją założę.
Z moich wyliczeń kosztowała mnie połowę mniej od robionej własnoręcznie i co najważniejsze - czasochłonność i robocizna dużo mniejsza
A jak wyjęliście bak z osłony podczas jej zdejmowania? Podwiesiliście go potem do ramy?paulo83 napisał(a):Demontaż starej i montaż nowej był bez konieczności zdejmowania wężyków paliwowych i elektryki
jrzeuski napisał(a):A jak wyjęliście bak z osłony podczas jej zdejmowania? Podwiesiliście go potem do ramy?paulo83 napisał(a):Demontaż starej i montaż nowej był bez konieczności zdejmowania wężyków paliwowych i elektryki
Semir napisał(a):Bak jest do niej przykręcony.
A osłona trzyma bak.
4 śruby lubią się urywać.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość