[quote="mpl"]To podpowiem bo już druga osoba mnie pyta... Lift budy robiłem moim mechanikiem oczywiście ja sam nie mam warunków - jak wstawię frote d garażu to ledwo drzwi się otwierają..
6. odkręcasz gałki z lewarka zmiany biegów i napędów, odkręcasz plastik, który trzyma pseudoskórę miechów - ściągasz to całe z plastikową ramką - na dwie śrubki się trzyma. Nie wyciągasz tej gumy która jest pod spodem. U mnie da się zmieniać biegi jak się zdjęło ten plastik i miech ze skaju. Zostało to gumowe uszczelnienie. Bez niego można ogłuchnąć i woda się leje do środka więc najlepiej go nie ruszać jak się dobrze trzyma
Czy musiałes coś przerabiać z lewarkami?
Nie miałeś problemu z ograniczeniem możliwośći wrzucania biegu innego niż 1i 2 przez drzwignie reduktora?
-- Dodano 28 sty 2021 11:53:43 --
Chyba w złej zakładce założyłem ten temat, więc wrzucam tutaj w temacie.
Witam
Niedawno zakupiłem Frotę A sport 1998 2.0i. Lekko zmodzoną. Zrobiony jest lift budy, przemodelowany obniżony tunel w miejscu lewarków zmiany biegów. problem natomiast jest taki że po włączeniu napedów dźwignia reduktora blokuje ruch dźwigni zmiany biegów (nie można wrzucić wstecznego). Niestety taki kupiłem. Z racji że mam go dopiero tydzień i najpierw musiałem uruchomić rozrusznik to jeszcze się temu nie przyglądałem ale może ktoś już rozwiązywał taki problem. Ktoś coś?
-- Dodano 29 sty 2021 13:52:27 --
Temat ogarnąłem poprzez "wyprostowanie" dzwigni (lewarka).